Gjest Gjest_Line_* Skrevet 29. januar 2010 #1 Skrevet 29. januar 2010 Jeg har sett mange bruker det i filmer på YouTube, og produktene virker svært interessante. Jeg tenker spesielt på Concealer stick og under- eye concealer/highlighter. Er det noen her som har erfaring med produktene? Hvor kjøper dere de billigst?
lillelilje Skrevet 29. januar 2010 #2 Skrevet 29. januar 2010 Hei Line Jeg har ikke prøvd concealeren, men jeg har hørt at primeren skal være helt fantastisk. faktisk har den vunnet Sephora Award for beste primer, og er en av Marie Claire´s “25 produkter som vil forandre livet ditt” og InStyle Beste Skjønnehetsprodukt kjøp. Den får du kjøpt på allcosmeticswholesale Det finnes også masse annet gøy fra Smashbox der. Men vær obs på at det er ganske dyr frakt her, husker ikke nøyaktig, bare at jeg ble litt overrasket.
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2010 #3 Skrevet 29. januar 2010 Hei! Har blant annet Smashbox Photo Finish Foundation Primer Adjust, Smashbox Photo Finish Foundation Primer og Smashbox Soft Lights Baked Fusion. De funker iallefall ganske bra, selv om jeg skulle ønske at primerne dekket bedre på dårlig hud.. Pudderet funker svært godt, Smashbox skal ha for produkter som sitter godt! Du kan kjøpe produktenen i Visage Make Up Store som finnes i Oslo, Jessheim o.l, eller på nettsiden dere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå