Gå til innhold

Vet du om en skikkelig god fotkrem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger en ny fotkrem og er er lei av å prøve flere kremer som jeg ikke er fornøyd med.

Kan du anbefalle en skikkelig god fotkrem?

Videoannonse
Annonse
Gjest Spinell
Skrevet
Fusskraft blue har jeg hatt god erfaring med. Fusskraft har mange ulike produkter avhengig av hva føttene trenger. Jeg har kjøpt den hos fotterapeut når jeg har vært og stelt føttene mine.
Skrevet

LÓccitane har en kjempe god fotkrem. Den inneholder antiseptiske stoffer, lavender olje og mint som avkjøler litt og har en anti-stress virkning. Den inneholder også shea butter for ekstra mykgjørende virkning.

Skrubb og fil føttene, smør de inn og ta på deg sokker før du legger deg. Det gjør underverker. De har forøvrig også en veldig god håndkrem. Jeg er hektet og har en liten tube i hver veske :)

Fotkremen fåes her til ca 160 inkludert frakt

Håndkrem i reisestørrelse (veskestørrelse :) ) fås her til ca 70 kr med frakt.

På denne nettbutikken, feelunique.com, kan du også handle for over 200kr da du får igjen moms og toll fra nettbutikken. Det er bare å ta bilde av kvitteringen fra posten og sende på mail.

Gjest Raptuza
Skrevet

Kjøpte ein veldig god fotkrem på ebay i fjor. VIC fotkrem med aha-syrer. Billig og bra og veldig dryg.

Skrevet

Jeg vil anbefale Gewhol sin Lipidro Cream - det gjør underverker for meg. Før måtte jeg besøke fotpleieren hver 6 uke - nå smører jeg krem hver dag og jeg går 3 ganger i året hos fotpleier.

Beina mine er som babyføtter! :rødme:

Skrevet (endret)

Jeg har hard hud på hælene og stortåa, kan få sprekker.

Så hælene mine kan bli fæle.

Men, fikk Saltrates fotkrem av kjære.

Filer føttene med en skikkelig fotfil, tørker føttene og smører på fotkrem.

Føttene blir helt herlige! :happy:

Endret av Minttu
Skrevet

Tusen takk alle sammen, nå skal jeg få meg en skikkelig god fotkrem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...