pia Skrevet 26. april 2002 #1 Skrevet 26. april 2002 tenkte jeg kunne skrive ned hva det stor i bladet I FORM denne uken. Joda du kunne betemme kjønnet. Vil dere ha jente?Gjør det surt: Ha masse sex døgnet før eggløsningen.Sæden må plasseres helt fremst i skjeden. kvinnen bør ikke få orgasme. Vil dere ha gutt? Gjør det basisk: ha masse sex på dagen for eggløsning og de kommende dagene. Søden på plassres dypt i skjeden. kvinnen bør ha orgasme før sædutløsningen. LYKKE TIL JENTER!!!!! For min del er jeg glad uansett hvilke kjønn det er bare jeg blir gravid!! Klem fra Pia
Zafir Skrevet 27. april 2002 #2 Skrevet 27. april 2002 Hei Pia Må innrømme at jeg har fått med meg mange slike råd, men tror ikke jeg kommer til å følge noen av dem...om jeg skulle begynt med dette itillegg til temp og div så tror jeg at jeg hadde skremt vekk sambo!!Det tar bort litt av piffen om man skal ha sånn og sånn sex for å kjønnets skyld... Dessuten så har jeg jo ei jente fra før av, så det er det samme hva det blir - bare det blir ett eller annet MEN, når du og jeg blir gravide Pia, da altså, DA blir det nok en del spekulasjoner omkring kjønnet Lykke til Pia, vi skal nok begge to klare å få en liten bebis snart...ikke sant? Klem fra Zafir
Gjest sexysadie Skrevet 27. april 2002 #3 Skrevet 27. april 2002 Forhåpentligvis så blir folk glade for sine barn uansett hvilket kjønn det skulle få! La oss ikke få slike tilstander som d er i enkelte asiatiske land hvor d finnes ett ultralydapparat i selv de mest primitive legekontor og hvor den gravide tar abort hvis ikke den lille har d ønskede kjønn (les gutt)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå