Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2010 #1 Skrevet 29. januar 2010 Hei,noen som har erfaringer med "Facesitting"?Deilig?Syns det høres veldig pirrende ut,og hver gang jeg hører om det blir jeg sprengkåt
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2010 #2 Skrevet 29. januar 2010 Det er vel en ganske vanlig stilling i repertoaret til de fleste med et aktivt sexliv, vil jeg tro... :klø:
Rimmern Skrevet 29. januar 2010 #3 Skrevet 29. januar 2010 Supert, det. Så lenge ikke kvinnen har misforstått helt og tror at det dreier seg om å sitte ned på ansiktet som om man satt på en stol.
MakeItHappen Skrevet 29. januar 2010 #4 Skrevet 29. januar 2010 Hvordan er det da? Bare nyskjerrig jeg altså.
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2010 #5 Skrevet 29. januar 2010 Sambo elsker at jeg "sitter" på ansiktet hans. Det er godt
Gjest Eurodice Skrevet 29. januar 2010 #6 Skrevet 29. januar 2010 Hvordan er det da? Bare nyskjerrig jeg altså. Du står på knærne over kjæresten din med "herligheten" din over ansiktet hans, så han har fri utsikt/innsikt, bare å slikke i vei .
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2010 #7 Skrevet 29. januar 2010 Mente jo selvfølgelig Fetishen facesitting,som de fleste har nevnt her Veldig dårlig til å formulere meg
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2010 #8 Skrevet 29. januar 2010 Du står på knærne over kjæresten din med "herligheten" din over ansiktet hans, så han har fri utsikt/innsikt, bare å slikke i vei . Dette må jo være forbeholdt slanke damer med sterke lårmuskler!Hvis en feit dundre setter seg over trynet på typen er det jo ganske risikofylt..Hadde nok aldri tatt sjansen på det..
Gjest Eurodice Skrevet 29. januar 2010 #9 Skrevet 29. januar 2010 Dette må jo være forbeholdt slanke damer med sterke lårmuskler!Hvis en feit dundre setter seg over trynet på typen er det jo ganske risikofylt..Hadde nok aldri tatt sjansen på det.. Jeg trodde dette var helt vanlig, jeg. Det har vært kilde til mye glede og fornøyelse for meg og partner i hvert fall. Hva menes ellers med face-sitting?
Tempus Fugit Skrevet 30. januar 2010 #10 Skrevet 30. januar 2010 Jeg trodde dette var helt vanlig, jeg. Det har vært kilde til mye glede og fornøyelse for meg og partner i hvert fall. Hva menes ellers med face-sitting? Wikiepedia: http://en.wikipedia.org/wiki/Facesitting Vet ikke om det er dette TS mener?
Aftensol Skrevet 30. januar 2010 #11 Skrevet 30. januar 2010 Dette må jo være forbeholdt slanke damer med sterke lårmuskler!Hvis en feit dundre setter seg over trynet på typen er det jo ganske risikofylt..Hadde nok aldri tatt sjansen på det.. Nja, nå er jeg ikke slank, men vi gjør dette relativt ofte.. Så det går nok for "normale" folk også Men ja, veldig deilig :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå