Gå til innhold

Facesitting

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,noen som har erfaringer med "Facesitting"?Deilig?Syns det høres veldig pirrende ut,og hver gang jeg hører om det blir jeg sprengkåt :sengekos:

Skrevet

Det er vel en ganske vanlig stilling i repertoaret til de fleste med et aktivt sexliv, vil jeg tro... :klø:

Skrevet

Supert, det. Så lenge ikke kvinnen har misforstått helt og tror at det dreier seg om å sitte ned på ansiktet som om man satt på en stol.

Skrevet

Hvordan er det da? Bare nyskjerrig jeg altså.

Skrevet

Sambo elsker at jeg "sitter" på ansiktet hans. Det er godt :)

Gjest Eurodice
Skrevet
Hvordan er det da? Bare nyskjerrig jeg altså.

Du står på knærne over kjæresten din med "herligheten" din over ansiktet hans, så han har fri utsikt/innsikt, bare å slikke i vei :ler: .

Skrevet

Mente jo selvfølgelig Fetishen facesitting,som de fleste har nevnt her

Veldig dårlig til å formulere meg :sjenert:

Skrevet
Du står på knærne over kjæresten din med "herligheten" din over ansiktet hans, så han har fri utsikt/innsikt, bare å slikke i vei :ler: .

Dette må jo være forbeholdt slanke damer med sterke lårmuskler!Hvis en feit dundre setter seg over trynet på typen er det jo ganske risikofylt..Hadde nok aldri tatt sjansen på det.. :ler:

Gjest Eurodice
Skrevet
Dette må jo være forbeholdt slanke damer med sterke lårmuskler!Hvis en feit dundre setter seg over trynet på typen er det jo ganske risikofylt..Hadde nok aldri tatt sjansen på det.. :ler:

Jeg trodde dette var helt vanlig, jeg. Det har vært kilde til mye glede og fornøyelse for meg og partner i hvert fall. Hva menes ellers med face-sitting?

Skrevet
Jeg trodde dette var helt vanlig, jeg. Det har vært kilde til mye glede og fornøyelse for meg og partner i hvert fall. Hva menes ellers med face-sitting?

Wikiepedia: http://en.wikipedia.org/wiki/Facesitting

Vet ikke om det er dette TS mener?

Skrevet

Nja, nå er jeg ikke slank, men vi gjør dette relativt ofte.. Så det går nok for "normale" folk også ;)

Men ja, veldig deilig :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...