Jenta24 Skrevet 29. januar 2010 #1 Del Skrevet 29. januar 2010 Hjelp har akkurat blitt dumpet av samboeren og må flytte ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 29. januar 2010 #2 Del Skrevet 29. januar 2010 Hjelp har akkurat blitt dumpet av samboeren og må flytte ut. Kom bare hit, du...!! Heheheeee... ;-)) -Men mer seriøst... Har du ingen familie eller venner du kan søke tilflukt til, så prøv i alle fall krisesenteret i din kommune, de vil i alle fall kunne gi deg gode råd videre, om ikke annet, vet du! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Vegard_* Skrevet 31. januar 2010 #3 Del Skrevet 31. januar 2010 Kom bare hit, du...!! Heheheeee... ;-)) -Men mer seriøst... Har du ingen familie eller venner du kan søke tilflukt til, så prøv i alle fall krisesenteret i din kommune, de vil i alle fall kunne gi deg gode råd videre, om ikke annet, vet du! :-) Hei Kjetil. Jeg ser du har fått mye pepper her inne men vil likevel gi deg kreditt for ditt pågangsmot. Mange av dine innlegg fenger/provoserer eller treffer andre. Kjør på! jeg tror du på sikt vil komme til å lære mye som du siden kan komme til "å by damene opp på dans med" hvis du skjønner hva jeg mener . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå