Jenta24 Skrevet 29. januar 2010 #1 Skrevet 29. januar 2010 Hjelp har akkurat blitt dumpet av samboeren og må flytte ut.
Kjetil S. Skrevet 29. januar 2010 #2 Skrevet 29. januar 2010 Hjelp har akkurat blitt dumpet av samboeren og må flytte ut. Kom bare hit, du...!! Heheheeee... ;-)) -Men mer seriøst... Har du ingen familie eller venner du kan søke tilflukt til, så prøv i alle fall krisesenteret i din kommune, de vil i alle fall kunne gi deg gode råd videre, om ikke annet, vet du! :-)
Gjest Gjest_Vegard_* Skrevet 31. januar 2010 #3 Skrevet 31. januar 2010 Kom bare hit, du...!! Heheheeee... ;-)) -Men mer seriøst... Har du ingen familie eller venner du kan søke tilflukt til, så prøv i alle fall krisesenteret i din kommune, de vil i alle fall kunne gi deg gode råd videre, om ikke annet, vet du! :-) Hei Kjetil. Jeg ser du har fått mye pepper her inne men vil likevel gi deg kreditt for ditt pågangsmot. Mange av dine innlegg fenger/provoserer eller treffer andre. Kjør på! jeg tror du på sikt vil komme til å lære mye som du siden kan komme til "å by damene opp på dans med" hvis du skjønner hva jeg mener .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå