Roadrunner Skrevet 21. august 2023 Forfatter #19241 Del Skrevet 21. august 2023 Daria skrev (40 minutter siden): Du kan igjen være sikker på at du har litt puls? Jeg har puls! *puster lettet ut* Og i morgen får.jeg sjekke om jeg har sovet i natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 21. august 2023 #19242 Del Skrevet 21. august 2023 Hva skulle vi gjort uten teknologi... (Og helt urelatert kom jeg til å tenke på en gammel KG-tråd hvor noen lurte på hvordan folk visste at de var gravide før i tiden, når man ikke hadde graviditetstester... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 22. august 2023 Forfatter #19243 Del Skrevet 22. august 2023 Daria skrev (10 timer siden): Hva skulle vi gjort uten teknologi... (Og helt urelatert kom jeg til å tenke på en gammel KG-tråd hvor noen lurte på hvordan folk visste at de var gravide før i tiden, når man ikke hadde graviditetstester... ) Nei, teknologien har virkelig reddet oss. Hvordan klarte vi oss før i tiden? Uten graviditetstester, eggløsningstester, pulsklokker, smarttelefoner, sosiale medier, apper og internett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 22. august 2023 Forfatter #19244 Del Skrevet 22. august 2023 Praktisk kledd på jobb i dag, siden det skal utøves litt fysisk jobbing etter lunsj. Og da vurderes det en aldri så liten trasketur etter jobb, siden jeg allerede er ganske turkledd. Ingen dum tanke? Alternativet er å svinge innom et par sportsbutikker for å prøve treningstights. For ser at det er et stort behov, de hauggamle som jeg bruker nå synger på et av de siste versene... Treningsøkten i går ble jo litt amputert fordi hodepinen slo til da pulsen steg. Startet med 30 min ellipse som gikk helt greit, men da jeg satte meg på romaskinen og pulsen begynte å jobbe skikkelig, så var det bare å takke av. 500 m ble det før jeg tuslet i garderoben. Men fikk faktisk støvsugd endel hjemme, ryddet litt, lekt med pulsklokke og lagt meg i høvelig tid, så ettermiddagen ble ikke helt bortkastet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 22. august 2023 #19245 Del Skrevet 22. august 2023 Roadrunner skrev (6 timer siden): Nei, teknologien har virkelig reddet oss. Hvordan klarte vi oss før i tiden? Uten graviditetstester, eggløsningstester, pulsklokker, smarttelefoner, sosiale medier, apper og internett? Vi var lykkelige uvitende om så mangt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 22. august 2023 Forfatter #19246 Del Skrevet 22. august 2023 Småsvett, møkkete og godt fornøyd med dagens arbeidsøkt av det mer fysiske slaget. Godt for alt som er gjort! Og tror det blir skogstur etter jobb gitt. Sportsbutikk kan jeg jo ta en dag med dårligere vær (når alle andre også er der... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 23. august 2023 Forfatter #19247 Del Skrevet 23. august 2023 God morgen! Det ble en finfin tur i kjært skogsterreng i går Planen var en liten tur og hadde ruta klar. Begynte å gå, og det var jo så deilig. Så da jeg kom til første veiskillet og skulle tatt til venstre for retur til sivilisasjonen, så ble det i stedet en sving til høyre og videre innover i skogen. Og gjentok suksessen ved neste veiskille Så endte med ca 7 km, med noen korte, små hint av jogging og ellers jevn trasking. Nesten ikke folk, nydelig vær og god stemning. To be repeated! Men i dag venter høstens første spinningtime... Mistenker det kommer til å gjøre vondt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 23. august 2023 #19248 Del Skrevet 23. august 2023 Sånne "oi, nå gikk jeg visst langt"-turer er så deilige - et sikkert tegn på at flyten er god. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 23. august 2023 Forfatter #19249 Del Skrevet 23. august 2023 Daria skrev (10 timer siden): Sånne "oi, nå gikk jeg visst langt"-turer er så deilige - et sikkert tegn på at flyten er god. Så sant! Og flyten fortsetter! Fuggel'n har to meget møre bein etter omtrent 1 time og 45 minutter på spinningsykkelen. Kan noen dusje meg? Nevnte jeg at noen har booket styrketrening i morgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 23. august 2023 #19250 Del Skrevet 23. august 2023 Dette med måtehold, den gyldne middelvei og passe store mengder er ikke din greie, sånn generelt...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 23. august 2023 Forfatter #19251 Del Skrevet 23. august 2023 Daria skrev (3 minutter siden): Dette med måtehold, den gyldne middelvei og passe store mengder er ikke din greie, sånn generelt...? Skjønner ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 24. august 2023 #19252 Del Skrevet 24. august 2023 Roadrunner skrev (10 timer siden): Skjønner ikke? Og du skjønner at du setter ferierende latsabber i et dårlig lys nå??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 24. august 2023 Forfatter #19253 Del Skrevet 24. august 2023 Sauen Shaun skrev (18 minutter siden): Og du skjønner at du setter ferierende latsabber i et dårlig lys nå??? Nå har jeg vært både latsabb og ferierende latsabb i månedsvis, mens andre her har vært flinke og pliktoppfyllende. Så ingen dårlig samvittighet her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 24. august 2023 #19254 Del Skrevet 24. august 2023 Roadrunner skrev (51 minutter siden): Nå har jeg vært både latsabb og ferierende latsabb i månedsvis, mens andre her har vært flinke og pliktoppfyllende. Så ingen dårlig samvittighet her Bare vær sånn du Helt ærlig, så er det ingen som skal ha dårlig samvittighet for å trene. Jeg heier på deg og alle andre som gjør et forsøk på å ta vare på egen helse. Og jeg er ferielatsabb med god samvittighet (men kjenner at jeg kunne dytta innpå litt mindre sukker i ferien ). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 24. august 2023 Forfatter #19255 Del Skrevet 24. august 2023 Kjenner definitivt at jeg satt litt for lenge på en spinningsykkel i går, og beina bærer litt preg av at det tidvis var veldig bra rytmer i musikken og derfor altfor hard kjøring. Godt å være i gang igjen, men tror kanskje jeg er litt vel optimistisk denne uka? Treningsavtale med ei venninne i ettermiddag, vi har booket oss på en styrketime. Der skal det holdes svært moderat i intensitet og belastning. Orker ikke full gangsperre og enda mer ødelagt kropp. Men så blir det nok lite trening et par dager, mens jeg er hundepasser for ei venninne. Blir nok endel gåturer, men da med en annen intensitet enn de siste par dagene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 24. august 2023 #19256 Del Skrevet 24. august 2023 Roadrunner skrev (5 minutter siden): Men så blir det nok lite trening et par dager, mens jeg er hundepasser for ei venninne. Blir nok endel gåturer, men da med en annen intensitet enn de siste par dagene Den hunden der så da ut til å holde et ganske intenst tempo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 24. august 2023 Forfatter #19257 Del Skrevet 24. august 2023 Daria skrev (24 minutter siden): Den hunden der så da ut til å holde et ganske intenst tempo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 25. august 2023 Forfatter #19258 Del Skrevet 25. august 2023 Dette blir en laaaang dag! Altfor kort natt igjen, og hele kroppen skriker etter sofa, pledd og avslapning (kan også muligens henge sammen med trening... Styrketime i går ettermiddag). Men jeg har inntatt kontoret og gråter ikke (foreløpig). Ettermiddagen i går gikk skikkelig i ett, og det har blitt dårlig med strikking i det siste. Rett på treningssenteret etter jobb, en hard styrketime før ferden gikk innom et par matbutikker for påfyll av skuffer og skap (Trippel Trumf samt kronesmarked må benyttes). Hjem til en matbit (suuuulten, klokka hadde passert 19 og jeg hadde ikke spist allverdens siden salaten til lunsj), litt rydding og litt sofatid. Og vips var det natta... Men, det er F R E D A G ! ! ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 25. august 2023 #19259 Del Skrevet 25. august 2023 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 25. august 2023 #19260 Del Skrevet 25. august 2023 Roadrunner skrev (3 timer siden): Men jeg har inntatt kontoret og gråter ikke (foreløpig). Du holder fortsatt stand? Psykologen tok en gang til orde for å normalisere gråting på jobbmøter, men det trenger jo ikke være noe mål å være foregangskvinne der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå