Gå til innhold

Stay on these roads

Roadrunner

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jøss - ble litt fasinert av de kompresjonsklærne...

De var virkelig fasinerende!

Tror jeg må innom en tur i en sportsbutikk og prøve en dag, bare for gøy... Men det er ingen spesielt billig affære, bare så det er nevnt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:goodbye:

Håper dagen din suser fint avgårde idag "jenta-med-mange-kallenavn"!

Jeg har fortsatt massevis av energi idag og det er så gøy :danse:

kompresjonsklær hørtes heftig ut :ler: ganske fascinerende alt som blir oppfunnet for sportsutøvere, så de kan yte max, som det heter. :ler:

:kaffekopp: ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kompresjonsklær høres veeeeldig avansert ut, det er ikke for sånne hobbytrimmere som meg.. :ler:

Jeg tror nok jeg også ville syklet Hovden-Krs før jeg syklet den andre veien.. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der sier du noe... Kanskje jeg har litt lite energi og treningsoverskudd/motivasjon fordi jeg ikke har kompresjonsklær? At slike plagg ville løse alle mine problemer, og gjøre meg sprek og slank i en fei? :klø:

Føler meg faktisk ganske våken til en tirsdag å være, så klager ikke så veldig. Fått unna litt småting som har hengt over meg en stund, og det gjør jo godt! Kan jeg få unna et par ting til nå, så tror jeg denne dagen skal bli ganske grei!

:kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Der sier du noe... Kanskje jeg har litt lite energi og treningsoverskudd/motivasjon fordi jeg ikke har kompresjonsklær? At slike plagg ville løse alle mine problemer, og gjøre meg sprek og slank i en fei? :klø:

:hoho:

Det er SÅNN det er ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kompresjonsklær høres veeeeldig avansert ut, det er ikke for sånne hobbytrimmere som meg.. :ler:

Jeg tror nok jeg også ville syklet Hovden-Krs før jeg syklet den andre veien.. :jepp:

:ler:

Men du? Burde ikke du seriøst vurdere å tenke over Hovden-Krs sammen med meg?? Sånne hobbytrimmere som oss mener jeg (ikke det at jeg tenker så seriøst på det, jeg tenker mer seriøst på muligheten til å få dette ut av verden i løpet av det neste året...). Eller kanskje vi bare skal la hele temaet ligge en gang for alle? Og så glemmer vi at jeg i det hele tatt har nevnt noe om en lang sykkeltur? Bør vel prøve meg på de 7 milene hjem til mams og paps først :sukk:

Det er SÅNN det er ja!

I know!!! *har sett lyset*

Dagens store åpenbaring!! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Visste jeg det ikke: :skratte: Jaja ... det var det, for min del isåfall :fnise:

Forøvrig fint å lese at det går framover i matveien :klemmer: Sikkert ikke dumt å fokusere på ett område om gangen :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil være duskedame når dere skal sykle :duskedame:

Men da må du være duskedame HELE veien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

220km sa du? :ler:

Ehhh... :sjenert:

Men trøsten er at Suzy skal være duskedame alle 220 km... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Følgebil må dere jo uansett ha !

Suzy og jeg kan heie fra bilen :ler: , og passe på at dere får i dere nok mat og drikke !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tror jeg det må være en knallrosa Mini Morris! Skal dere være følgebil, så må dere jo synes! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følgebil må dere jo uansett ha !

Suzy og jeg kan heie fra bilen :ler: , og passe på at dere får i dere nok mat og drikke !

Jeg Kanai kjører og jeg dusker :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og jeg kan leke Suzy og ta bilder og intervjue dere ved drikkestasjonene helt fram til mål :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg Kanai kjører og jeg dusker :nigo:

Ehh... Du vil ikke kutte ned litt på kaffeinntaket i løpet av dagen?

Sånn med tanke på setningsoppbygning og egennavn? *mobbe*

:fnise:

Endret av Roadrunner
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg kan leke Suzy og ta bilder og intervjue dere ved drikkestasjonene helt fram til mål :danse:

Ser for meg Fairy som henger ut av bildet i beste papparazzi-stil, med sånn god gammeldags blitz... Blitzpulver all over the place :ler:

Huff, denne evnen til å se ting for seg klart og tydelig kan være litt slitsom... Hikster jo snart av latter her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser for meg Fairy som henger ut av bildet i beste papparazzi-stil, med sånn god gammeldags blitz... Blitzpulver all over the place :ler:

That's me :nigo:

Huff, denne evnen til å se ting for seg klart og tydelig kan være litt slitsom... Hikster jo snart av latter her!

:fnise::rulle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...