fairygirl Skrevet 19. april 2010 #501 Del Skrevet 19. april 2010 for første sykkelturen din iår og for sykkelmaraton!! Men du greier det du God morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 19. april 2010 Forfatter #502 Del Skrevet 19. april 2010 Jeg har visst en tendens til å snakke før jeg tenker av og til... Men men, det er eventuelt et helt år til, og mye kan skje innen da! *griper nærmeste halmstrå* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 19. april 2010 #503 Del Skrevet 19. april 2010 Sykkelmaraton faktisk Du er jaggu ikke riktig vettu! Ganske kult mål å ha da - tenk om du greier det da - det er opptur det! Og skruer blir gjerne laget i altfor billig og dermed mykt materiale og dermed blir de ødelagt når de skrus inn og er umulige å få ut igje - det er noe skikkelig dritt, rett og slett Godt å høre at du er oppe og i farta igjen - jeg er skikkelig våken i dag jeg. Snodig følelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 19. april 2010 Forfatter #504 Del Skrevet 19. april 2010 Godt å høre at du er oppe og i farta igjen - jeg er skikkelig våken i dag jeg. Snodig følelse. Er nesten litt for galt når det er snodig å føle seg våken. Men vet akkurat hva du mener! Var skrekkelig våken på fredagen, og det var litt snålt... Ganske våken i dag også (så langt), men der tror jeg at jeg har fått god hjelp av en frisk sykkeltur (ikke så lange turen riktignok, men 1 varmegrad kjennes uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 19. april 2010 #505 Del Skrevet 19. april 2010 Ja det kan du si altså - når det er uvant å være våken er det fare på ferde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 19. april 2010 Forfatter #506 Del Skrevet 19. april 2010 Dagen har i grunn gått ganske greit så langt. Har jobbet en god del, surret litt og timene rusler avsted. Har også fått ordnet meg varebil til senere i uka, sånn at jeg kan få kjørt verandagulvet på søpla. Herlig! Godt for alt som er gjort, rett og slett. Litt usikker på treninga i dag, men får vel satse på å ta en liten tur. Trodde jeg hadde meldt meg på et lite seminar/foredrag i dag, men har ikke hørt noe mer, så antar at det utgår. Gidder ikke fare avsted til noe som ikke blir noe av! Frister litt med en rusletur i dag også, ta med kameraet og ta noen fine vårbilder. Men, får vel prioritere treninga kanskje? Eller? *gruble* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 19. april 2010 #507 Del Skrevet 19. april 2010 Er du litt i ei treningsinspirasjonsdump? Vet du hvorfor? Synd du ikke kan være med meg på time i dag - og på maraton i morra. hadde vært gøy å ha deg som treningskompis innbiller jeg meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 19. april 2010 Forfatter #508 Del Skrevet 19. april 2010 Er du litt i ei treningsinspirasjonsdump? Vet du hvorfor? Synd du ikke kan være med meg på time i dag - og på maraton i morra. hadde vært gøy å ha deg som treningskompis innbiller jeg meg Virker rett og slett som om jeg har en liten inspirasjonsdump ja.. Litt usikker på hvorfor, men har en liten teori. Sliter litt med stressmestring om dagen. Det betyr at jeg lar meg stresse av relativt unødvendige ting, og derfor fort føler meg sliten og lei. Primært i forbindelse med jobb, men det påvirker gjerne hele systemet. Sover dårligere, mye trøtt, hatt endel hodepine etc. Rett og slett en litt ond sirkel. Har i tillegg slitt endel med å komme inn i rutinene ang kostholdet, og det har sikkert ikke gjort saken noe bedre. Men skulle gjerne joinet på sykkeltimen i dag og på maraton i morra! Tror det hadde vært artig altså! Skulle gjerne hatt deg som treningskompis også ja! Søren! Jaja, treninga løste seg ganske greit. Jeg har jo meldt meg på kurskveld/seminar i kveld. Intersport skulle ha en liten gjennom gang av blant annet Polar Pulsklokker og kompresjonsklær. Kan jo bli interessant! Men nå kjenner jeg jo at jeg gjerne skulle trent litt også da Kan ikke rekke alt! Men da skal jeg få meldt meg på spinning i morra tror jeg. Så er det gjort Får heller ta bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 19. april 2010 #509 Del Skrevet 19. april 2010 Man må jo ikke trene hver dag heller, så litt påfyll av ymse slag er sikkert ikke dumt Høres veldig logisk ut med stresset og at du er litt ute av rutinene på ting. Akkurat det med å få nok hvile og nok ro i seg til å takle det du gjør er viktig, så det er jammen bra du tar deg mer fri så du får sove nok f.eks. Etterhvert vil du helt sikkert finne tilbake til overskuddet - det er jo ikek akkurat slik at du er veldig slapp da... Du trener jo flere ganger i uka, mener jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 19. april 2010 #510 Del Skrevet 19. april 2010 Wow, Hovden-Krs høres ut som litt av en tur!! Det tar vel tre timer med bil, gjør det ikke? Eller roter jeg nå? Hvor lang tid tar det å sykle da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 19. april 2010 Forfatter #511 Del Skrevet 19. april 2010 Man må jo ikke trene hver dag heller, så litt påfyll av ymse slag er sikkert ikke dumt Høres veldig logisk ut med stresset og at du er litt ute av rutinene på ting. Akkurat det med å få nok hvile og nok ro i seg til å takle det du gjør er viktig, så det er jammen bra du tar deg mer fri så du får sove nok f.eks. Etterhvert vil du helt sikkert finne tilbake til overskuddet - det er jo ikek akkurat slik at du er veldig slapp da... Du trener jo flere ganger i uka, mener jeg Er det jeg også trøster meg med. Kunne absolutt vært verre! Men vil gjerne finne tilbake til overskuddet, det hadde vært deilig. Nå er jeg liksom litt rastløs, men kroppen orker ikke stort. Får bare ta tiden litt til hjelp, og være bevisst på stressmestring og håndtering av hverdagene. Wow, Hovden-Krs høres ut som litt av en tur!! Det tar vel tre timer med bil, gjør det ikke? Eller roter jeg nå? Hvor lang tid tar det å sykle da? Hysj, Supra! Ikke så høyt, kan være noen hører deg... Aner ikke hvor lang tid man bruker på 220 km på sykkel... Tror det varierer mye. Lang tid har jeg konkludert med (fort tosifret vil jeg tro...). Nei, vil ikke snakke om sånt nå Men er vel gode tre timer i bil? Har ikke kjørt fra Krs til Hovden tidligere... Og tror ikke jeg skal gjøre det nå heller, da får jeg vel hetta... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 19. april 2010 #512 Del Skrevet 19. april 2010 til rastløse fuggel'n Det hender det beste en kan gjøre er å sove eller hvile så mye som mulig hvis "for mye" foregår i hodet. Det er iallefall min erfaring Håper du har får en fin kveld ikveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 20. april 2010 Forfatter #513 Del Skrevet 20. april 2010 God morgen! Kvelden i går var bra den, gikk bare så altfor fort. Kom meg avsted på kurskveld/seminar, og ble der drøye to timer. Interessant opplegg i grunn! Handlet om utholdenhetstrening, kompresjonsklær, intervalløkter, pulsklokker etc. Ikke dumt! Men jeg var nok en av de minst proffe der ja I dag ble det bilen til jobb igjen, og har en plan om trening rett etter jobb. Så blir det etterhvert hjem til , det trengs! Skittentøyshaugen bare vokser og vokser... Men nå er servert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 20. april 2010 #514 Del Skrevet 20. april 2010 God morgen RR - eller skal vi si LS (landevegssykler )? Er det ikke merkelig med det skittentøyet...? Det formerer seg i kurven, tror jeg. Det er nå i allefall min teori Du er flink som trener til tross for dårlig motivasjon, syns jeg. Virkelig! Tror det er lurt også, for når du holder hjulene i gang (bokstavelig talt) for da vil det ramle på plass igjen etterhvert. Hvordan går det med karboen og slikt da? Finner du rytmen igjen? Håper du får en fin dag i allefall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanei Skrevet 20. april 2010 #515 Del Skrevet 20. april 2010 God morgen! Du, hvilken vei sykles dette rittet? Det er jo 800 m høydeforskjell, så vil tippe den ene veien er betydelig lettere enn den andre? :nysgjerrig: Akkurat sykling er ikke helt min greie, men (jeg syns) det er en utrolig motivasjonsfaktor å ha noe å trene mot! Nå skal jeg være stille... :gjeiper: Kompresjonsklær :klø: ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 20. april 2010 Forfatter #516 Del Skrevet 20. april 2010 Øhhh... LS tror jeg vi kan legge på hylla Og ser at RR i denne sammenheng kanskje ikke var det beste valget av nick Men.... *bytter elegant samtaleemne* Prøver å komme meg på trening rundt 3 ganger i uka i det minste. Da tror jeg at jeg skal klare å holde det som er ved like, og kan allikevel slappe litt av uten at det plager meg. Denne uka blir det nok tirsdag, onsdag og torsdag som blir treningsdager. Karbomessig går det stadig bedre føler jeg. Ble litt frukt igår (både på jobb og på seminaret), men det blir mindre utskeielser for hver dag som går. Prøver å holde fokus så godt jeg kan, og skal virkelig klare det! Litt frustrerende at vekta ser ut til å ha stabilisert seg altfor høyt, men håper at jeg med litt tid skal klare å dytte den nedover igjen. En ting av gangen, først kosthold, så trening og så vekt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 20. april 2010 Forfatter #517 Del Skrevet 20. april 2010 God morgen! Du, hvilken vei sykles dette rittet? Det er jo 800 m høydeforskjell, så vil tippe den ene veien er betydelig lettere enn den andre? :nysgjerrig: Akkurat sykling er ikke helt min greie, men (jeg syns) det er en utrolig motivasjonsfaktor å ha noe å trene mot! Nå skal jeg være stille... :gjeiper: Kompresjonsklær :klø: ? Du er inne på et vesentlig poeng. Det går nemlig ritt begge veier, hvor Krs-Hovden er det mest prestisjefylte (der tøffingene henger med). Det tror jeg går senere, enten sent på våren eller utpå høsten. Men så fant noen smartinger ut at det går ann å sykle andre veien også, der vi får høydeforskjellen mer som fordel... Så da ble Hovden-Krs født. Og hvis jeg noen gang skal sykle Setesdalen, så er det NED! :klø: Synes vi skrekkelig fort kommer tilbake til dette emnet som jeg febrilsk forsøker å bytte ut... Kompresjonsklær var en fasinerende ting. Visstnok veldig bra for restitusjon, under trening og ved oppvarming. Jeg tror ikke jeg er helt der ennå, men interessant tema! Flere toppidrettsutøvere bruker disse klærne i ulike deler av opplegget (noen som treningsklær, mange under restitusjon etc). Skal visst blant annet hjelpe kroppen til å få bedre vene-trykk, slik at slaggstoffer raskere blir transportert ut av musklene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 20. april 2010 Forfatter #518 Del Skrevet 20. april 2010 Det snør... :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 20. april 2010 Forfatter #519 Del Skrevet 20. april 2010 Her skifter det heldigvis fort! :snø: -----> Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 20. april 2010 #520 Del Skrevet 20. april 2010 Her skifter det heldigvis fort! :snø: -----> Samme her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå