Roadrunner Skrevet 15. april 2010 Forfatter #481 Del Skrevet 15. april 2010 Og der var migrenen på plass. Sliten, vondt og frustrert. Får bare skru av her og komme meg under dyna. Piller tatt, så håper de fungerer snart. TGIFT = Thank God It's Friday Tomorrow.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 15. april 2010 #482 Del Skrevet 15. april 2010 Stakkars fuggel'n... Får si som i the julekalender: Vi får håpe det blior likar i mårrå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 16. april 2010 #483 Del Skrevet 16. april 2010 Morn morn! Idag ville ikke snuppa sove lenger når pappa'n dro på jobb, så jeg har vært oppe siden før klokka åtte. Måtte barn i huset til før jeg skulle stå og støvsuge stua kvart over åtte på en fredag morgen Men nå sover hun faktisk søtt i vogga alene, så må vel utnytte stillheten til å få gjort litt skolearbeid... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 16. april 2010 Forfatter #484 Del Skrevet 16. april 2010 Tjobing! Dagens to mest positive ting: 1. det er FREDAG! 2. jeg er ikke trøtt! Ok, så er det sikkert flere ting, men akkurat nå er disse to klart på toppen av lista. Jeg er generelt sliten og lei, og for øyeblikket hater jeg denne samvittigheten min som gjør at jeg stadig føler ansvar og skyld for ting som egentlig ikke har noe særlig med meg/mitt å gjøre. Blir jo bare verre da! Men jeg velger å prøve og fokusere på det positive i dag, rett og slett! Hodet holdt på å ekspolere i går, så var i seng ca 2030 og lå og småklynket til det verste ga seg. Har sovet nærmere 10 timer i natt, og kan med hånden på hjertet si at jeg ikke føler meg spesielt trøtt i dag. Deilig! Men er jo litt for galt at det må en migrenerunde til for at jeg skal komme dit da... Men migrenen er vel på sin side et varsel om at kroppen protesterer mot det kjøret som har vært. Men jeg må nok bare jobbe med meg selv, og passe på at jeg ikke tar ansvar som ikke er mitt. Firmaet er ikke mitt ansvar! Så lenge jeg gjør så godt jeg kan så får det være godt nok... *jobbe mentalt med seg selv* Hjelper lite med overtidstimer når man konker ut i migrene... Håper på en liten treningsøkt etter jobb i dag, ellers blir det rydding og rengjøring (det jeg skulle gjort i går... ). Og sløvings på sofaen etterpå! Regner med dere er godt nedi allerede, men serverer ny kanne for sikkerhets skyld (har faktisk nippet til litt kaffe i dag jeg også, men spesielt godt er det jo ikke...). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 16. april 2010 #485 Del Skrevet 16. april 2010 Hurra for 1-&-2 Og godt du ser sjøl at du er midt i "flink pike" menaliteten; da er det godt håp for å kunne kvitte seg med den Takk for det trengtes! Jeg har nærmest rømt pga alt støvet rundt omkring og det er vanskelig å komme seg til kjøkkenet. Jaja; blir bra til slutt det er snart helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 16. april 2010 #486 Del Skrevet 16. april 2010 God midt på dagen! Du har så rett - det er viktig å ikke ta på seg mer ansvar enn man kan takle og ikek mer enn man trenger å gjøre. Det er bare tull og tøys å slite seg ut på jobb - nemlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thumbalina Skrevet 16. april 2010 #487 Del Skrevet 16. april 2010 GOD HELG!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 16. april 2010 #488 Del Skrevet 16. april 2010 Nettopp: GOD HELG! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 16. april 2010 Forfatter #489 Del Skrevet 16. april 2010 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 16. april 2010 #490 Del Skrevet 16. april 2010 God Helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 17. april 2010 Forfatter #491 Del Skrevet 17. april 2010 Jeg vet at jeg ikke har noen som helst grunn for å være skuffet eller lei meg, og at det ikke hjelper det spor. Allikevel er jeg litt skuffa akkurat nå... Har invitert nærmere 14 jenter til en sosial sammenkomst på restaurant i kveld. To stykker avlyste umiddelbart, og to ga beskjed om at de trolig ikke kom (lang reisevei og andre planer), men de skulle forsøke å få det til. Helt greit, dette var uansett folk jeg ikke regnet med at kom til å ta turen. Resten var superpositive og meldte at de kom. Nå har jeg fått to kjappe avlysninger, og jeg kjenner det stikker litt i hjertet. Begge har blitt syke, så det er absolutt ikke noe de kan noe for, og jeg har dermed ingen god grunn til å føle som jeg gjør. Men jeg gjør det alliekvel. Rett og slett fordi dette er to av mine nærmeste venninner, som har kjent meg lengst, og som jeg virkelig ønsket skulle være der i kveld. Jenter jeg ikke ser for ofte, og som jeg gledet meg til å feire sammen med i kveld. Gledet meg til de skulle få treffe andre venninner av meg, og at vi skulle ha en superkoselig kveld alle sammen. De kan ingenting for at de har blitt syke, og jeg har ingen grunn til å bli skuffa. Men det er visst ikke så enkelt. Usj! Føler meg skikkelig barnslig og furtete her... Men var godt å få det ut, rett og slett. Og jeg må tenke på resten av jentene som tross alt kommer, kommer for MIN skyld (er en litt forsinket 30-års feiring), og som jeg setter uendelig stor pris på. Jeg må glemme det som er negativt, og heller fokusere på alt som er positivt. Er bare litt småkjipe tanker som dukker opp av og til, som gjør godt å få ut... Ellers har jeg satt drillen til lading og startet demonteringen av verandagulvet. Har jo ikke tid til å vente på at den skal bli fulladet når jeg har bestemt meg for noe, så her gyves det løs med håndkraft... Har trelemmer som ligger oppå betonggulvet, og disse vil jeg demontere før jeg skal male hele verandaen. Så håper jeg på litt pappa-hjelp til å få lagt nytt tregulv ved en senere anledning Noe skramlete greier det som ligger der nå, så skal bli godt å få det bort! Men sår i hendene etter drøye 50 skruer så langt (og omtrent bare 1/5 på vei... ). Tror jeg venter litt på drillen allikevel jeg... Håper det ellers er en bra helg rundt omkring! Gleder meg til i kveld, blir helt sikkert koselig uansett! *tenk positive tanker, si positive ord, gjør positive handlinger og det positive gror...* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 17. april 2010 #492 Del Skrevet 17. april 2010 (endret) Aller først; Gratulerer med vel overstått fødselsdag!! for fuggel'n klart det er lov å kjenne skuffelse når du ikke har bestiser rundt deg ved en slik anledning!! Det viser bare at de er viktige for deg, og det er det jo ingenting galt med OG så håper jeg du får en kjempefin fest sammen med alle de som faktisk kan feire deg ikveld Endret 17. april 2010 av fairygirl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 18. april 2010 #493 Del Skrevet 18. april 2010 Jeg ser på reprisen av Luksusfellen nå, og jeg er sjokkert, spesielt over hun jenten. Er det mulig å være så, unnskyld meg, stokk dum? Herregud. Håper du har en fin kveld, Roadrunner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 18. april 2010 Forfatter #494 Del Skrevet 18. april 2010 Luksufellen og dets "deltakere" er i grunn en historie for seg selv, Harlekin! Var virkelig fasinert sist... Ble en veldig koselig kveld i går! God mat, mye skravling, herlige jenter og fine gaver. Hva mer kan man ønske seg? Ikke alltid dumt med feiring en måneds tid for sent I dag har jeg hatt en ganske rolig dag. Tung i skrotten i morges, og kom meg liksom ikke helt opp av sofaen. Men så ringte ei venninne og lurte på om jeg var hjemme, for hun ville gjerne ha meg som "mål" for en liten sykkeltur. Kjempekoselig med besøk! Vi fikk skravlet litt, før vi begge satte oss på sykkelen. Jeg fulgte henne omtrent halvveis hjem før jeg snudde og tok turen hjemover igjen. Omtrent 15 km, og ganske så fornøyd! Resten av ettermiddagen har blitt sløv, men er lov det på en søndag Hadde en prat med mams tidligere, og tror vi igjen har klart å få til en liten misforståelse (heldigvis ikke noe som skjer så ofte). Egentlig er det vel meg som har litt hormoner på gang, og som tolker og misforstår i øst og vest. Og kanskje hun som ordlegger seg litt feil, og ikke helt ser hvordan det påvirker meg. Argh! Så inderlig dustete! Og bare en filleting... Har ikke tatt det opp med henne, men får se når muligheten evt dukker opp. Litt oppgitt nå rett og slett, både over meg selv, henne, andre som indirekte inngår i saken, og at det i det hele tatt er mulig. Tid for Himmelblå, og etterhvert tidlig senga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 18. april 2010 #495 Del Skrevet 18. april 2010 Det er ikke alltid man kan noe for hva man føler - selv om hodet sier det skal være sånn og sånn, så gjør hjertet akkurat hva det vil.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanei Skrevet 18. april 2010 #496 Del Skrevet 18. april 2010 Det er lov til å være skuffa når de du helst vil ha med på feiring ikke kan komme Så lenge du ikke er skuffa på personene (som ikke kan noe for at de er syke), og bare generelt lei deg... Høres uansett ut som det ble en fin kveld, og ingenting er bedre enn det Himmelblå er så fin serie, synd at det var sesongslutt idag... De gode seriene avsluttes vel når det nærmer seg sommeren, da sitter man jo ikke inne og ser på tv. Selv om sommeren plutselig virka litt lenger unna enn forrige helg, med det voldsomme snøværet som dukket opp! Snodig.... Sov godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 18. april 2010 #497 Del Skrevet 18. april 2010 Du har kanskje tatt kvelden alt, men ville bare ønske deg en god søndagskveld. Det er da tydelig ikke bare jeg som har tiltak og er praktisk anlagt - så deilig med ny terasse til sommer'n da gitt! Syns ikke du er sutretet når du blir lei deg for at folk du virkelig bryr deg om ikke kan komme i bursdag - det er jo en grunn til at du ber dem nemlig at du vil ha dem der. Godt det ble bra likevel Sov søtt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 18. april 2010 #498 Del Skrevet 18. april 2010 Så kos å lese at du hadde en fin fest med venninnene dine,RR Natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 19. april 2010 Forfatter #499 Del Skrevet 19. april 2010 Det er ikke alltid man kan noe for hva man føler - selv om hodet sier det skal være sånn og sånn, så gjør hjertet akkurat hva det vil.. Veldig sant, Supra. Er vel et ordspråk som går noe sånt som: "Hjertet har sine grunner, som fornuften ikke forstår...". Men hvordan går det med deg?? Og hvor er boka di?? Tenker på deg! Det er lov til å være skuffa når de du helst vil ha med på feiring ikke kan komme. Så lenge du ikke er skuffa på personene (som ikke kan noe for at de er syke), og bare generelt lei deg... Høres uansett ut som det ble en fin kveld, og ingenting er bedre enn det Himmelblå er så fin serie, synd at det var sesongslutt idag... De gode seriene avsluttes vel når det nærmer seg sommeren, da sitter man jo ikke inne og ser på tv. Selv om sommeren plutselig virka litt lenger unna enn forrige helg, med det voldsomme snøværet som dukket opp! Snodig.... Sov godt Forstod det sånn at det var nest siste Himmelblå i går, og at den siste kommer til søndag (evt kan sees på nettsidene til NRK før den tid). Så vi har da en runde igjen. Snøvær?? Ouch! Her har det vært ganske bra i helga, litt regn i luften på lørdagen ellers lettskyet/pent. Men er visst meldt regn i morra/onsdag. Jaja, bare så lenge det ikke kommer som snø!! Du har kanskje tatt kvelden alt, men ville bare ønske deg en god søndagskveld. Det er da tydelig ikke bare jeg som har tiltak og er praktisk anlagt - så deilig med ny terasse til sommer'n da gitt! Syns ikke du er sutretet når du blir lei deg for at folk du virkelig bryr deg om ikke kan komme i bursdag - det er jo en grunn til at du ber dem nemlig at du vil ha dem der. Godt det ble bra likevel Sov søtt Må jo forsøke å spa frem litt tiltak når jeg ser hvordan du holder på! Og enkelte slike ting som jeg kan pusle med i fred, de er fine for å få bort litt tanker. Noen dager orker man bare ikke så mye trening, men da kan man få gjort litt i heimen allikevel. Og er mer morsomt enn husarbeid i alle fall! Men irriterer meg grønt over alle de skruene jeg ikke får skrudd ut... Hva er poenget med å ødelegge skruene så totalt? :klø: Så kos å lese at du hadde en fin fest med venninnene dine,RR Natta Hadde det helt knall jeg vettu! God morgen, forresten! Ny uke er i gang, og jeg føler at jeg har startet supersprekt! Syklet til jobb i dag Det er ikke så lange turen, men det er utrolig mye enklere å ta bilen allikevel gitt. Nå har jeg liksom brutt den største milepælen, den første turen er unnagjort! *klapp på skuldra* Dessuten har jeg nok en gang vært litt stor i kjeften... Overhørte en samtale mellom to venninner på lørdagen, der de snakket om triathlon etc. Fikk kastet et spørsmål min vei, om vi ikke skulle hive oss med på dette neste år.Jeg var egentlig i en annen samtale, og hørte bare etter med et halvt øre... Hva svarer denne jenta? Nei, triathlon er nok uaktuelt med tanke på denne skrotten (jogging er uaktuelt), men vi kan jo satse på å kjøre Hovden-Kristiansand neste år da? :dåne: Hva er galt med meg? Hvorfor kan jeg ikke holde kjeft?? Det er snakk om idiotiske 220 km!!! Og jeg vet at mi venninne blir tent på ideen... Så enten må jeg trene som en tulling, eller så må jeg feige ut. Og jeg er ikke helt typen til å feige ut (sta og tullete som jeg er). Så med mine 3 km til jobb så er det bare 74 turer før jeg har passert 220 km (evt 37 turer tur/retur)... Forskjellen er bare at jeg må sykle de 220 km i ett strekke (kun matpauser, tissepause, drikkestasjon). Har ikke hele sommeren på å fullføre med andre ord, men kun timer... Jaja, det er et år til i det minste! *gjemmer seg under senga og øver på å holde kjeft...* Dustejente! :slår: er servert, og ønsker en finfin mandag (eller dagenderpåsøndag.... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanei Skrevet 19. april 2010 #500 Del Skrevet 19. april 2010 (endret) God morgen ! Må le av deg som utfordrer til sykkelmaraton, og egentlig ikke har tenkt gjennom det på forhånd (hørtes litt kjent ut) Det er utrolig hvordan kroppen kan ta seg ut hvis man må/vil, så jeg tviler ikke på at du hadde klart å gjennomføre det! Du har jo trent mye spinning, og er i generelt god form! For min egen del hadde jeg nok vært bekymret for setegnagsår, men du har vel herda den kroppsdelen ? Ser at rittet går 1.mai, da er det bare å henge i og trene ! Endret 19. april 2010 av Kanei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå