Suzy Skrevet 14. april 2010 #461 Del Skrevet 14. april 2010 ikke sant, Suzy? Og samme her ... Vi har dem vel ved siden av oss i tankene når vi sover tenker jeg :rødme: Ja det må jo være noe sånt... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 14. april 2010 #462 Del Skrevet 14. april 2010 Ser det er flere enn meg som er trøtt for tiden. Merkelig at man skal være så trøtt på våren, at man ikke får mer energi av sol og litt varmere vær.. Håper det kommer seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanei Skrevet 14. april 2010 #463 Del Skrevet 14. april 2010 Nå har jeg alltid vært en rolig sover, så må le når jeg leser om dine strabasiøse netter, RR Sloss du med puta og ble uvenner? Ikke rart du er lite opplagt når kroppen din er i aktivitet når du egentlig skal lade batteriene... Drømte du mye i natt kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 14. april 2010 Forfatter #464 Del Skrevet 14. april 2010 Min trøtthet henger vel gjerne sammen med at det har blitt litt sent de siste kveldene (senere enn det burde i alle fall), og at jeg et par netter sov skrekkelig urolig. Når jeg da først går inn i koma, så er det tortur at klokka ringer 0545 Men vårslapphet er jo noe som kommer det også... Nå skal det sies at jeg "normalt" ligger ganske pent og pyntelig på min side da... Men av og til er jeg litt desorientert når jeg våkner, og må lete litt for å finne nattbordet og veien "hjem" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 14. april 2010 Forfatter #465 Del Skrevet 14. april 2010 Nå har jeg alltid vært en rolig sover, så må le når jeg leser om dine strabasiøse netter, RR Sloss du med puta og ble uvenner? Ikke rart du er lite opplagt når kroppen din er i aktivitet når du egentlig skal lade batteriene... Drømte du mye i natt kanskje? Er nettopp det! Man skal liksom slappe av og lade batteriene når man sover. Ikke løse verdensproblemer, sloss med puta og rasere høyttalere... Er det rart en stakkar er trøtt?? Jeg har alltid drømt mye, og tidvis lagt urolig i senga. Stort sett ligger jeg ganske rolig, men innimellom får jeg en skikkelig "turnnatt". Drømme gjør jeg uansett, og ofte kan jeg fortelle ymse ting og tang jeg har vært gjennom i løpet av natta. Snakket visst endel i søvne da jeg var liten, men tror det har gitt seg. Egentlig rart at jeg aldri har gått i søvne... :klø: Tror jeg bedriver litt "aktiv hvile" I natt husker jeg ikke, men med tanke på "status" da jeg våknet så vil jeg tro at det har vært relativt hektisk i natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 14. april 2010 Forfatter #466 Del Skrevet 14. april 2010 (endret) Da er sofaen inntatt, og blikket hviler på tv'en og Luksusfellen. Dagens episode vet jeg ikke om jeg orker å kommentere engang foreløpig, for det der er jo helt blåst!! Seriøst?? Alt av møbler er nye, for det handler tross alt om trivsel. Men at man har ÈN inntekt, ulønnet permisjon og over 3 mill i gjeld, det har ikke så mye med trivsel å gjøre? Kjenner jeg blir rent provosert her... Ble drøyt halvannen times treningsøkt etter jobb i dag, med ellipse, litt roing og styrke. Hjem til laksemiddag, litt rydding og en kjapp runde med baking av solsikkeruter. Deilig! Nå er skrotten nydusjet, og jeg bare slapper av. Fremdeles mye som må ryddes her før helga, men det kommer jo en dag i morra også! Endret 14. april 2010 av Roadrunner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 14. april 2010 #467 Del Skrevet 14. april 2010 Har koblet meg på Luksusfellen sjøl nå og må innrømme at jeg blir en smule sjokkert.. Hva er det slags virkelighet folk lever i? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 14. april 2010 Forfatter #468 Del Skrevet 14. april 2010 Har koblet meg på Luksusfellen sjøl nå og må innrømme at jeg blir en smule sjokkert.. Hva er det slags virkelighet folk lever i? :klø: Dagens episode tar virkelig kaka... Sitter her og kan knapt tro det jeg ser. Er det mulig?? Hvor er gangsynet? Et snev av fornuft? Og hvordan i allverden kan de (les: hun...) sitte der og forsvare kjøpene og argumentere overfor to økonomer som prøver å redde stumpene?? Vil ikke jobbe, vil ikke selge bilen, vil ikke kjøpe brukt, vil ikke kjøpe billigere klær, vil ikke kutte forbruket, men de tror at løsningen kan være et NYTT lån? :dåne: Jeg gir opp... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 14. april 2010 #469 Del Skrevet 14. april 2010 Ja da har du liksom ikke peiling i det hele tatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 14. april 2010 #470 Del Skrevet 14. april 2010 Uff, jeg fikk ikke sett denne episoden av Luksusfellen, jeg. Høres ut som jeg gikk glipp av noe Går den i reprise en gang? Hei Roadrunner, forresten! Legger igjen spor i dagboken din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 14. april 2010 #471 Del Skrevet 14. april 2010 ajajajajaj :gjeiper: er glad jeg kastet ut TVen jeg .. så kan jeg leve i troen av at sånt-no-gå'kke-an Ja Det er godt det kommer en dag i morra også, RR heldigvis ( "som oftest" som mine mer skeptiske venner vil si ) Ha en god andre-torsdag. For imorgen er TORSDAG!! - Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 15. april 2010 Forfatter #472 Del Skrevet 15. april 2010 God morgen, Torsdag! vi er over halvveis, det er fredag i morgen! Herlig! Og jeg kan sove bittelitt lenger i morra, siden jeg skal på seminar et par timer. Det skal bli godt... Du har noen optimistiske venner, Fairgirl! "Det kommer som oftest en dag i morgen også...." Lurer litt på hvor mange av dine bekjente som kan fortelle om den dagen det ikke kom en etterfølgende dag? Hihihi! er servert! Herved erklæres torsdagen for startet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 15. april 2010 #473 Del Skrevet 15. april 2010 TGIT ja! Sjukt trøtt - blir bare tyngre og tyngre å komem seg opp og jeg lurer på hva i alle dager det er som gjør at man blir sånn :klø: Du hadde jo ei skikeklig treningsøkt i går også, så kroppen er sikkert i restutisjonsmodus og vil ikke stå opp. Men i morra er det fredag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 15. april 2010 Forfatter #474 Del Skrevet 15. april 2010 TGIT ja! :klø: Hø?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 15. april 2010 #475 Del Skrevet 15. april 2010 :klø: Hø?? Thank God It's Thursday (i motsetning til TGIF, som er vanlig) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 15. april 2010 Forfatter #476 Del Skrevet 15. april 2010 Ahhh!!! Lærer stadig noe nytt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 15. april 2010 #477 Del Skrevet 15. april 2010 TGIT Dagen her bare ruller avgårde, bare såvidt jeg henger mer her Men det betyr jo at tidspunktet jeg kan si TGIF kommer raskere Ønsker deg en fin dag, RR !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 15. april 2010 Forfatter #478 Del Skrevet 15. april 2010 Se det, da var hodepinen på plass... Litt jobbing i ettermiddag, og jeg har rett og slett avlyst treninga. Må få gjort litt i heimen, og er stygt redd for at denne hodepinen fort kan utvikle seg til migrene. Så blir litt rolig her, og så får jeg satse på å komme i mål med jobbingen. Kanskje begynne med litt rydding, tømming av oppvaskmaskin og støvsuging? Lov å legge seg for natta snart? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 15. april 2010 #479 Del Skrevet 15. april 2010 gir deg en her også jeg .. og ja du kan legge deg når du vil, må vite. Det følger med det å være myndig; du kan bestemme sånt helt sjølv Håper du føler deg bedre imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanei Skrevet 15. april 2010 #480 Del Skrevet 15. april 2010 Hodepine er kjip! Du får ta det rolig, drikke godt med vann og legge deg tidlig. Forhåpentligvis er det borte imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå