Gå til innhold

Stay on these roads

Roadrunner

Anbefalte innlegg

Øyemigrene andre dag på rad. Ikke noe å trakte spesielt etter. I går gikk det relativt raskt over, og følte meg ganske fin etterpå, mens i dag er hodet litt mer grums etterpå, og har en murrende hodepine i venstre tinning. Tatt tablett nå, så håper det demper seg/gir seg etterhvert. Skjønner ikke helt hvorfor, for føler meg ikke spesielt stressa eller noe...? :sukk:Heldigvis en stund siden sist, og satser på at det blir en stund til neste gang. 

Booket spinning i ettermiddag og har veldig lyst til å få en økt, kan heller ta det litt rolig tenker jeg. Men får se hvordan det utvikler seg utover ettermiddagen. 

Ellers kan det nevnes (etter gårsdagens ikke-problem/luksusproblem/i-landsutfordringer) at "noen" har vært innom Tripadvisor og sjekket siste hotellet vi skal bo på på tur. :nigo: La oss bare si det slik, hotellets egne nettside yter ikke hotellet rettferdighet! Ser knallbra ut, og reisefeberen har brått begynt å krible :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Roadrunner skrev (3 timer siden):

Ellers kan det nevnes (etter gårsdagens ikke-problem/luksusproblem/i-landsutfordringer) at "noen" har vært innom Tripadvisor og sjekket siste hotellet vi skal bo på på tur. :nigo:

Et øyeblik forventet jeg at denne setningen skulle følges av en oppdagelse av at hotellet hadde treningsrom og at ikke-problemet var løst :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (38 minutter siden):

Et øyeblik forventet jeg at denne setningen skulle følges av en oppdagelse av at hotellet hadde treningsrom og at ikke-problemet var løst :fnise: 

Det stemmer også :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaklehone:

Mør kropp etter mye og solid trening denne uka. :trene: Deilig! Løpetime, spinningtime og 2 x styrke - meget godt fornøyd! Resten av uka blir det nok heller skralt med trening (bortreist lørdag til søndag), men det er helt greit kjenner jeg. Kanskje få inn en labbetur om muligheten (og været?) byr seg? 

Og i ettermiddag skal det sosialieres :strix:  

Skravlings og litt mat med @Cata og @Sauen Shaun blir slett ikke feil på en torsdag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God middag og koselig selskap i går - trivelig torsdag :jepp:

I dag ble det kontortid fra morgenen av, før resten av dagen gikk til diverse ærend. Hjemme litt senere enn vanlig, relativt sliten. Både hode og kropp har fått kjørt seg gitt. Og overkroppen er visst litt støl etter styrkeøkten i går... :kaklehone:Men man har vasket en maskin klær, spist ferske reker, ryddet litt på kjøkkenet, satt opp en ny smart tag (kjekt å ha i kofferten på tur ser jeg for meg?), sendt en epost og slappet litt av. Nå har jeg visst begynt å se på klokka, lurer på når det er innafor å finne senga? :sjenert: Lå våken endel i natt, og skal avsted på teambuilding med jobb i morgen. Så en god natts søvn nå hadde gjort seg... Planen er også å få vasket sengetøy i morgen før avreise, slik at det er tørt og klart til bruk ved hjemkomst søndag. Godt for alt som er gjort! 

:veslejenta:  ---> :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:veslejenta:

Trøttesen i dag også gitt. Omtrent som forventet... Rundt 5 timer søvn er ikke allverdens. Så her blir det ikke sent! Men hyggelig tur, nydelig mat, litt frisk luft og god stemning. 

Mandag og ny uke i morgen - middels klar for det kjenner jeg. Men nest siste uka før ferie, så skal holde ut :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man har hatt en god natts søvn på over 9 timer, og klager ikke :hoppe: Var helt kjørt da klokka nærmet seg 20 i går kveld, og tenkte jeg kunne legge meg og lese litt på senga. Halv ni kunne jeg konkludere med at lesingen ble heller kortvarig, her var det bare å skru av lyset og hengi seg til søvnen. Våken et par ganger i natt for toa-besøk, ellers mye god og etterlengtet søvn. 

Ute er det :regnsky: og mer :regn:, inne er det lyst og trivelig, og gode kollegaer. Bare glad ikke alt kommer som :sno: jeg... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge yr kommer :regn: hit om.noen timer og blir til torsdag... Fordelen er at da blir veiene bare igjen og man kan bevege seg uten utpreget fare for liv og helse (og slipper å vurdere hvilke gulv som ser brodde-kompatible ut...).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regn, sludd, snø og regn i går, ergo et ganske solid lag med slaps og sørpe på ettermiddagen. Men ALT var borte igjen i morges, så da er det relativt enkelt å tilgi værgudene for slike unødvendige sprell. Bare regn i dag (så langt i alle fall...). 

Relativt tidlig i seng i går kveld også, sovnet nok rundt 21:45. Men hvorfor må man da våkne 04:45? Kunne jo sovet 45 minutter lengre... :sukk: Og dagen blir lang, skal først jobbe overtid, før rett på kjasekveld hos ei venninne. Trenger helg (som går i ett) og ferie (snaaaart!). 

:kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillelørdag og midtuke - endelig halvveis! :bond:

Jobbet i ett i 11 timer i går, og så bar det rett på venninnekveld. Ganske vrak da jeg kantet i seng til slutt, og kjenner det ikke er fullt av overskudd i dag. Skal fikse vipper og bryn i ettermiddag, en viss fare for at det kan bli litt slumring der kjenner jeg. 

Ser ut til at det kan bli litt overtid fremover, typisk at stort prosjekt på jobb er i siste fase helt opp mot min avreise. Masse som må gjøres før jeg reiser, og det blir ikke mindre med denne prosjektinvolveringen. Trøster meg med at det blir litt penger, OG at det snart er ferie :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vraket har jobbet, spist lunsj, spist kake, vært hos legen, gjort ærend for jobb og nå skrenset inn hjemme for litt hjemmekontor på tampen av dagen. Og en kjapp sengetøyvask før avreise. 

Besøke bestis i ettermiddag/kveld, og så videre til mine foreldre for overnatting. Frisørtime i morgen, middag hos foreldre før hjemreise og en sløøøøøv kveld i sofaen her hjemme. Treffe venninne på søndag for gåtur eller lunsj, og så er det brått mandag igjen... :bond:

Har kjent på solid slitenhet i dag, og kjenner det er utrolig deilig med helg nå. Tross endel planer så skal jeg klare å senke skuldene litt og bare være. 8 timer overtid denne uka, høyt tempo på jobb (i går endte det på 10.000 skritt, riktignok inkludert en treningsøkt på morgenen, men der var det ingen kondisjonstrening eller tredemølle, kun styrke og litt romaskin. Kontorjobb? :fnise: ) og litt ruskete søvn merkes! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...