Gå til innhold

Stay on these roads

Roadrunner

Anbefalte innlegg

:forkjølet: :kaffekopp: God morgen! :kaffekopp: :forkjølet:

Det ble en liten treningsøkt i går ettermiddag, tok det ganske rolig på ellipsemaskinen. Bedre enn ingenting, og mye artig å se på :fnise: Hjem til middag og litt landing på sofa før dusj og tidlig senga for litt lesing. Og ikke vet jeg hva jeg hadde fått i meg i går, men noe fungerte uten tvil som vanndrivende, for ble flere turer til toalettet før jeg endelig sovnet. Ingen spesielt god søvn i natt, kroppen kjemper mot litt basiller og jeg våket som et vrak med surklende mule. Yeeeey.... :sukk:Dagens treningstanke utgår med høye kneløft, og jeg er usikker på om jeg i det hele tatt holder en full dag på jobb. Men man er i gang i det minste. :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Æsj… Basiller trengte du ikke nå. :risterpåhodet: God bedring :klemmer: 

Og jeg vil tro det var en del underholdende nyttårsforsetter på treningssenteret, ja… :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sauen Shaun skrev (49 minutter siden):

Æsj… Basiller trengte du ikke nå. :risterpåhodet: God bedring :klemmer: 

Og jeg vil tro det var en del underholdende nyttårsforsetter på treningssenteret, ja… :fnise: 

Takk! Nei, dette var ikke øverst på ønskelista. Men men, ikke stort å gjøre med... 

Og ja, det var stort underholdningspotensiale i går. :fnise: 

Daria skrev (29 minutter siden):

Det var da en unødvendig start på året... Hjalp det å komme opp og ut og i gang?

Er fremdeles på jobb, og formen går opp og ned. Innimellom er jeg nesten litt oppegående, og andre ganger er jeg nesten i svima. To timer igjen... :pls:

Ligger ann til :veslejenta: i ettermiddag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man har lindret med Paracet, Otrivin, Kleenex, Zyx og Mynthon hittil, og har Strepsils Triple Action (import fra forrige utenlandstur) i bakhånd for sikkerhets skyld. Foreløpig hatt en vesentlig bedre dag enn i går, selv om det er "snørr og gørr" i stor grad. Hjelper når man er litt klarere i toppen og ikke har feberen som lurer. Men ettermiddagens treningsøkt utgår, og jeg satser heller på å ordne litt små ærend i byen. Skal etterhvert treffe gode venninner for middag og kjas i byen - gleder meg!  Og heldigvis er det fredag i morgen! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...