Roadrunner Skrevet i går, 07:38 Forfatter #20021 Del Skrevet i går, 07:38 God morgen! Det ble en liten treningsøkt i går ettermiddag, tok det ganske rolig på ellipsemaskinen. Bedre enn ingenting, og mye artig å se på Hjem til middag og litt landing på sofa før dusj og tidlig senga for litt lesing. Og ikke vet jeg hva jeg hadde fått i meg i går, men noe fungerte uten tvil som vanndrivende, for ble flere turer til toalettet før jeg endelig sovnet. Ingen spesielt god søvn i natt, kroppen kjemper mot litt basiller og jeg våket som et vrak med surklende mule. Yeeeey.... Dagens treningstanke utgår med høye kneløft, og jeg er usikker på om jeg i det hele tatt holder en full dag på jobb. Men man er i gang i det minste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet i går, 11:59 #20022 Del Skrevet i går, 11:59 Æsj… Basiller trengte du ikke nå. God bedring Og jeg vil tro det var en del underholdende nyttårsforsetter på treningssenteret, ja… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet i går, 12:18 #20023 Del Skrevet i går, 12:18 Det var da en unødvendig start på året... Hjalp det å komme opp og ut og i gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet i går, 13:00 Forfatter #20024 Del Skrevet i går, 13:00 Sauen Shaun skrev (49 minutter siden): Æsj… Basiller trengte du ikke nå. God bedring Og jeg vil tro det var en del underholdende nyttårsforsetter på treningssenteret, ja… Takk! Nei, dette var ikke øverst på ønskelista. Men men, ikke stort å gjøre med... Og ja, det var stort underholdningspotensiale i går. Daria skrev (29 minutter siden): Det var da en unødvendig start på året... Hjalp det å komme opp og ut og i gang? Er fremdeles på jobb, og formen går opp og ned. Innimellom er jeg nesten litt oppegående, og andre ganger er jeg nesten i svima. To timer igjen... Ligger ann til i ettermiddag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 23 timer siden Forfatter #20025 Del Skrevet 23 timer siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 2 timer siden Forfatter #20026 Del Skrevet 2 timer siden Man har lindret med Paracet, Otrivin, Kleenex, Zyx og Mynthon hittil, og har Strepsils Triple Action (import fra forrige utenlandstur) i bakhånd for sikkerhets skyld. Foreløpig hatt en vesentlig bedre dag enn i går, selv om det er "snørr og gørr" i stor grad. Hjelper når man er litt klarere i toppen og ikke har feberen som lurer. Men ettermiddagens treningsøkt utgår, og jeg satser heller på å ordne litt små ærend i byen. Skal etterhvert treffe gode venninner for middag og kjas i byen - gleder meg! Og heldigvis er det fredag i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå