Roadrunner Skrevet 31. desember 2024 Forfatter #20001 Del Skrevet 31. desember 2024 Godt nytt år, gjengen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet torsdag kl 10:05 Forfatter #20002 Del Skrevet torsdag kl 10:05 Blå himmel, sol, hvitt vinterlandskap og hverdagen på kontoret er i gang igjen. Må innrømmes at det er deilig med mandagsfølelse på en torsdag da - er jo fredag allerede i morgen Godt med litt myk start! Står på venteliste på treningstime i ettermiddag (spørs om jeg får plass, men treningstøy er uansett pakket og klart i bilen), og så mistenker jeg at jeg må i gang med litt morgentrening igjen fra kommende uke. For noe sier meg at jeg ikke er den eneste som kommer til å svinge innom treningssenteret fremover... Bare å stålsette seg når "hele verden" skal starte med gode intensjoner og vyer for det nye året. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet torsdag kl 11:10 #20003 Del Skrevet torsdag kl 11:10 Jeg skal ihvertfall ikke stå i veien for deg på treningssenteret. Gode intensjoner er masse av her. Men treningssenter inngår ikke i de intensjonene. Komme seg ut på tur (når man bare har hostet fra seg) er mer realistisk for dette vraket… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet torsdag kl 11:29 #20004 Del Skrevet torsdag kl 11:29 Jeg leste en gang at man hadde større sannsynlighet for å klare å gjennomføre livsendringer og gode intensjoner på andre, mer tilfeldig valgte tidspunkt. Mindre press, minste synlighet og sannsynligvis bedre og riktigere motivasjon. Men det er noe veldig symbolsk fristende med et nytt år... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet torsdag kl 12:55 Forfatter #20005 Del Skrevet torsdag kl 12:55 Sauen Shaun skrev (54 minutter siden): Jeg skal ihvertfall ikke stå i veien for deg på treningssenteret. Gode intensjoner er masse av her. Men treningssenter inngår ikke i de intensjonene. Komme seg ut på tur (når man bare har hostet fra seg) er mer realistisk for dette vraket… Tur er slett ikke dumt det heller! Og akkurat nå er jeg nesten bare glad for alle som ikke skal stappe seg inn på et treningssenter den neste måneden... Daria skrev (35 minutter siden): Jeg leste en gang at man hadde større sannsynlighet for å klare å gjennomføre livsendringer og gode intensjoner på andre, mer tilfeldig valgte tidspunkt. Mindre press, minste synlighet og sannsynligvis bedre og riktigere motivasjon. Men det er noe veldig symbolsk fristende med et nytt år... Det er nok noe sannhet i det ja. For min del er det jo faktisk ikke snakk om nyttårsforsetter eller et nyttårsskippertak i det hele tatt. Jeg vil bare fortsette med den bra flyten jeg har hatt i ca halvannet år (og startet vel den gode trenden høsten 2023, så langt unna nyttår), og har (som øyensynlig de fleste andre) ventet på hverdagen og greie åpningstider på treningssenteret igjen. Men jeg så jo konturene av andres gode intensjoner og nyttårsforsetter allerede andre juledag... Men man er ikke lengre på venteliste, man har fått plass på timen, så da er det bare å gi gass i ettermiddag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet fredag kl 12:29 Forfatter #20006 Del Skrevet fredag kl 12:29 Fredag! Lurer på hva jeg har drevet med i natt, for våknet mør og sliten, og etter en kjapp titt på body battery på pulsklokka skjønte jeg at vi var ganske enige. Ikke akkurat god oppladning i natt... Et eller annet har blitt registrert som stress i alle fall... Vet jeg frøs endel da jeg la meg i går, men det burde jo ikke ødelegge natta fullstendig? Jaja, godt det er fredag! Og man er tilbake på venteliste... For sent ute med bookingen igjen, så krysser fingrene for at jeg får plass på spinningen i morgen. Og så må jeg visst legge en plan for bookingpåminnelser fremover. Det er januar... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet fredag kl 12:32 #20007 Del Skrevet fredag kl 12:32 Jeg har fullstendig mistet oversikten over ukedagene, men Morgenbladet lå på (i nærheten av...) terskelen i dag og støtter din påstand... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet fredag kl 14:44 #20008 Del Skrevet fredag kl 14:44 Andaktsboka hjelper meg med å holde orden på datoen, men ukedagene er verre… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet fredag kl 14:44 Forfatter #20009 Del Skrevet fredag kl 14:44 Hadde med kakerester på jobb i dag - de fikk ben å gå på gitt. Deilig for alt som er gjort, nå er det ikke mye "synd" igjen i heimen hva gjelder kosthold Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå