Daria Skrevet torsdag kl 11:07 #19981 Del Skrevet torsdag kl 11:07 Roadrunner skrev (2 timer siden): (ignorerer elegant Darias siste syrlige sukk...) Du innså at du hade tapt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet torsdag kl 13:26 Forfatter #19982 Del Skrevet torsdag kl 13:26 Daria skrev (2 timer siden): Du innså at du hade tapt? DET ble første innlegg på side 1000 i boka mi? @Daria sitt hovmod? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet torsdag kl 13:42 #19983 Del Skrevet torsdag kl 13:42 Gleden er åpenbart på min side... Men gratulerer med milepæl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet torsdag kl 13:46 Forfatter #19984 Del Skrevet torsdag kl 13:46 Daria skrev (3 minutter siden): Gleden er åpenbart på min side... Men gratulerer med milepæl Takk takk! Har ventet ei stund på den, det har gått sakte men endelig var målet nær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet søndag kl 11:04 Forfatter #19985 Del Skrevet søndag kl 11:04 At det er mulig å bli såååå trøtt... 🤯 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet mandag kl 08:53 Forfatter #19986 Del Skrevet mandag kl 08:53 (endret) Forrige uke og helgen ble omtrent akkurat så hektisk og hyggelig som jeg hadde trodd. Travelt men kjekt på jobbreise, og flyreisen hjem gitt heldigvis etter skjema. Innom fem minutter hjemme for å sette fra meg baggasje og skifte, og så avsted for venninnemiddag og julekonsert. Fantastisk mat (lammeskank) og nydelig og stemningsfull konsert Hjem til tømming av koffert og rett i seng - ganske så trøtt og sliten ja. Våknet lørdag litt slækk, så kom meg aldri på trening. Fikk puslet litt hjemme, før det bar avsted til foreldre. Planen var egentlig å overnatte til søndag, men fikk pratet litt og de så hvilken tilstand jeg var i, så ble det retur på kvelden. Så kom de heller en tur på besøk i går. Veldig koselig, og godt med et par netter i egen seng igjen. Tross litt dårlig søvn i natt så kom jeg meg på trening i morges, dog ikke den mest effektive eller harde økten. Men alt er bedre enn ingenting! Godt å være hjemme igjen til vante rutiner, og satser på å holde ettermiddagene åpne til huslige sysler som må gjøres før jul. Får besøk til helgen, og skal rett videre på besøk fra 23.desember, så kommer til å gå i ett fra og med helgen og noen dager fremover. Koselig å treffe store og små familiemedlemmer igjen da Endret mandag kl 09:11 av Roadrunner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå