Roadrunner Skrevet 3. april Forfatter #20101 Del Skrevet 3. april Det ble spinning i går ettermiddag, OG det ble en liten styrkeøkt før jobb i dag. Godt fornøyd! Fremdeles litt krøllete kne, men etter å ha glemt medisiner noen dager, så er jeg i gang igjen og satser på at det skal gå seg til ganske greit. Er ikke så ofte jeg trenger å ta medisinene, men når det tydelig er en betennelsesreaksjon og hevelse, så er det greit å få det under kontroll. Og kjører veldig kontrollerte og rolige treningsøkter, uten de store utskeielsene. Mest overkropp og kjerne i styrke-delen, og ganske rolig spinningøkt i går. Ellers? Nydelig vær, god stemning og snart helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 4. april Forfatter #20102 Del Skrevet 4. april Fredagen starter med full fart! Mye som skal gjøres på kort tid, siden jeg skal stikke avsted ca kl 13 i dag. Men kan bare gripe utfordringene fra en kant, og ta en ting av gangen. Så går det seg til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet tirsdag kl 13:27 Forfatter #20103 Del Skrevet tirsdag kl 13:27 Det meldes om fuggel nede for telling... Fytti - dette er ikke noe moro! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet tirsdag kl 14:40 #20104 Del Skrevet tirsdag kl 14:40 Usj, fåe håpe det er svært forbigående Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet tirsdag kl 17:03 Forfatter #20105 Del Skrevet tirsdag kl 17:03 Det håper jeg også! Begynner å få et ganske så anstrengt forhold til Lambi... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet onsdag kl 12:45 Forfatter #20106 Del Skrevet onsdag kl 12:45 Enkel lykke fra sofakroken når man får beholde frokost (og lunsj... 🤞), og kvalmen er relativt begrenset. Har trua på at det blir retur til samfunnet i morgen, må bare være forsiktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet onsdag kl 13:13 #20107 Del Skrevet onsdag kl 13:13 Lover godt. Min erfaring er som regel at om maten vil komme i retur, kommer den som regel nokså raskt heller enn å grunne på det i timesvis... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet onsdag kl 13:53 Forfatter #20108 Del Skrevet onsdag kl 13:53 Daria skrev (37 minutter siden): Lover godt. Min erfaring er som regel at om maten vil komme i retur, kommer den som regel nokså raskt heller enn å grunne på det i timesvis... I går brukte maten (eller kanskje heller blåbærene etter brødskiva) nesten 3 timer, men da var det ettertrykkelig retur. Senere ble det en safarikjeks som funket bra og da ble det en kjeks til kvelds også. Tørt og søtt - funka som bare det I dag har jeg holdt meg langt unna blåbærene, men har fått i meg både brødskive (frokost) og egg (lunsj). Ren luksus! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet i går, 06:45 Forfatter #20109 Del Skrevet i går, 06:45 Roadrunner has returned to the society Foreløpig ganske optimistisk, bare litt småkvalm etter man har spist litt. Ellers ser det bra ut. #BankiBordet Trening har man ikke gjort stort av denne uken, men det får heller være. Viktigere å fungere! TIlbake på kontoret, klar for besøk i ettermiddag og veldig godt at det er fredag i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 12 timer siden Forfatter #20110 Del Skrevet 12 timer siden Goood fredag! Man snublet over en ny bluse/topp forrige helg, og i dag var det helt passende dag å iføre seg den kjente jeg. Elsker fargen (i kategorien lakserødrosa?), fasongen og føler meg rett og slett litt fin i dag Natta har vært litt kort, men humøret er bra og det er tross alt fredag! What's not to like? Kjempekoselig kveld i går, masse skravling, god mat (om jeg får si det selv) og god stemning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 9 timer siden #20111 Del Skrevet 9 timer siden Å føle seg litt fin og velstelt betyr mye Jeg har hatt mange samtaler med ymse helsepersonell av alle aldre og kjønn om akkurat det - effekten det har både på en selv og på omgivelsene. Men jeg er litt sjokkert over at du faktisk har vært på klesshopping, det er jo ikke en dagligdags hendelse... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 7 timer siden Forfatter #20112 Del Skrevet 7 timer siden (endret) Daria skrev (1 time siden): Å føle seg litt fin og velstelt betyr mye Jeg har hatt mange samtaler med ymse helsepersonell av alle aldre og kjønn om akkurat det - effekten det har både på en selv og på omgivelsene. Men jeg er litt sjokkert over at du faktisk har vært på klesshopping, det er jo ikke en dagligdags hendelse... Var egentlig bare selskap og sjåfør til mitt kjære besøk, men siden vi ramlet forbi en butikk med denne hengende på et stativ i døra (fargen er noe sterkere/klarere i virkeligheten), så... Men ser at den også finnes i lyseblå og grønn... Må man innom i ettermiddag og svi av noen kroner til? Dessuten er det jo hyggelig med noen plagg som passer litt bedre enn de aller fleste om dagen... Endret 7 timer siden av Roadrunner Tillegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 7 timer siden #20113 Del Skrevet 7 timer siden Løp og kjøp - jeg har gode erfaringer med å kjøpe gode plagg i flere farger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 2 timer siden Forfatter #20114 Del Skrevet 2 timer siden Daria skrev (4 timer siden): Løp og kjøp - jeg har gode erfaringer med å kjøpe gode plagg i flere farger Man har adlydt ordre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 2 timer siden #20115 Del Skrevet 2 timer siden Godt, godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå