Daria Skrevet 14. mars #20081 Del Skrevet 14. mars Blir det noe feiring - eller i det minste kake til lunsj? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 14. mars Forfatter #20082 Del Skrevet 14. mars Daria skrev (36 minutter siden): Blir det noe feiring - eller i det minste kake til lunsj? Tusen takk! Ingen planlagt feiring i dag, men har fått nydelige tulipaner og påskesjokolade av god kollega, og skal treffe bestis i morgen for litt kjas og god mat. Klager ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 14. mars #20083 Del Skrevet 14. mars Hipp hipp og gratulerer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 15. mars Forfatter #20084 Del Skrevet 15. mars Skravla skrev (På 14.3.2025 den 13.55): Hipp hipp og gratulerer. Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 17. mars Forfatter #20085 Del Skrevet 17. mars God mandag! En relativt avslappende og fin helg er tilbakelagt, med strålende vær , kvalitetstid med bestis og litt huslige sysler. Og soltørket sengetøy Nå er det ny uke, med møter, trening, avtaler og en helg i enden. Og vi er allerede over halvveis i mars! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 25. mars Forfatter #20086 Del Skrevet 25. mars Man har trent, grytidlig, helt på egenhånd Intensiteten noe lavere enn da det var organisert opplegg, men må si meg godt fornøyd med økta allikevel. Litt stive/hovne/ømme knær (begynte så smått på søndag, og tror ikke løpetimen i går gjorde saken noe særlig bedre gitt...), så ble lite beinøvelser utover markløft. Ellers mye overkropp og kjerne. Godt når det er unnagjort! Ellers er det tirsdag kjenner jeg... Litt "meh" i humøret, trøtt og egentlig mest lyst til å gå litt i hi akkurat i dag. Men det er en arbeidsdag som må fullføres, og så bør det nok handles litt i ettermiddag. Kanskje fikse en bursdagsgave eller to også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 25. mars #20087 Del Skrevet 25. mars Bøyer meg i støvet for den pysjamastreninga di, altså… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 25. mars Forfatter #20088 Del Skrevet 25. mars Sauen Shaun skrev (3 minutter siden): Bøyer meg i støvet for den pysjamastreninga di, altså… Takk - jeg også egentlig 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 25. mars #20089 Del Skrevet 25. mars Roadrunner skrev (21 minutter siden): Takk - jeg også egentlig 🙈 Du har all grunn til å være stolt av deg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 27. mars Forfatter #20090 Del Skrevet 27. mars Det går litt i ett om dagen, og det merkes visst på blant annet søvn. I natt føltes det som om jeg lå et sted mellom søvn og våken, lå liksom og vaket i overgangen der. Snål følelse, og kanskje mer våken en faktisk søvn. Men dermed også relativt trøtt da klokken ringte for pysjamastrening Men man har trent - det er da noe! Og planen om rengjøring da jeg kom hjem ser ut til å henge i en tynn tråd da ei venninne spurte om vi skulle ta en liten gåtur/kjas. Venninneskravling eller støvsuging... Ikke så vanskelig valg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 27. mars #20091 Del Skrevet 27. mars Det vi en gang gjerne kalte en no-brainer... Overgangsstadiet mellom søvn og våken kan være ganske underholdende, det er da jeg har de mest kreative drømmene. Jeg oppdager ofte at jeg må ha sovet mer enn jeg tror når jeg innser at det der kan jeg ikke ha tenkt i våken og bevisst tilstand Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 31. mars Forfatter #20092 Del Skrevet 31. mars Det stod at hotellet har treningsrom/treningsfasiliteter. Joda, men ikke i samme bygg I stedet har de avtale ned et ubemannet treningssenter en god trask unna - DET kjente jeg utgikk rett og slett. Så da ble det trask gatelangs i stedet og nå har jeg landet på en restaurant og er klar for fiskemiddag. Og det blir så absolutt tidlig kveld, opp rett over 04 er ikke holdbart 14 timer senere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 31. mars #20093 Del Skrevet 31. mars (endret) Bacalao, antar jeg? When in Rome osv... Endret 31. mars av Daria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 31. mars Forfatter #20094 Del Skrevet 31. mars Daria skrev (2 minutter siden): Bacalao, antar jeg? When in Rome osv... Nope... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 1. april Forfatter #20095 Del Skrevet 1. april God tirsdag! Man er på kontoret, i gang med dagen og klar for hjemreise i ettermiddag. Ble tidlig senga i går, og tross litt småvåken innimellom så ble det en ganske god natts søvn. En stund siden sist, så gjorde godt! Våknet for en gangs skyld ikke aaaaltfor tidlig, bare 12-13 minutter før vekkerklokka (som var stilt nesten 40 minutter senere enn vanlig). En god dusj, frokost og utsjekk, før taxitur til kontoret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 1. april Forfatter #20096 Del Skrevet 1. april Når skattemeldingen blir tilgjengelig 1.april - er det da å anse som en spøk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 1. april #20097 Del Skrevet 1. april At den har kommet eller det som står i den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 1. april Forfatter #20098 Del Skrevet 1. april Daria skrev (1 minutt siden): At den har kommet eller det som står i den? Begge deler? Neida, skal ikke klage. Man slipper å betale restskatt og man får litt tilbake til feriekontoen. Ikke feil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 1. april #20099 Del Skrevet 1. april Feriekontoen setter nok pris på det, med den starten den har hatt på året Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 2. april Forfatter #20100 Del Skrevet 2. april Daria skrev (20 timer siden): Feriekontoen setter nok pris på det, med den starten den har hatt på året Den trenger så absolutt påfyll... Vraktrøtt fuggel har jobbet som et skinn fra dagen startet, og nå er lunsj spist. Da er det vel bare å telle ned til trøttheten setter inn for fullt... Godt det ble en ganske ok natt på hotell mandag til tirsdag, for natt til i dag ble i korteste laget gitt. Sovnet nok rett rundt kl 01, og våknet igjen rett over kl 06 (selv om jeg hadde tillatt meg å forsove meg litt og justert vekkerklokka en liten time senere). Bare å gripe dagen da, og ta det som det kommer. Treningstøy står i bilen, så får vi se hva det blir til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå