Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2010 #1 Skrevet 29. januar 2010 Nå er det 9 dager siden pakken ble markert som "completed", men sporingen på USPS sine sider har kun fått elektronisk informasjon om den. Noen som har erfaringer her? Er de virkelig så trege med å levere inn pakken, eller har USPS glemt å oppdatere?
Gjest :) Skrevet 29. januar 2010 #2 Skrevet 29. januar 2010 Eg har bare bestilt frå den sida ein gong, og leveringa tok maaange veker (hugsar ikkje presis kor lenge). Du må nok bare smøre deg med tolmod
Gjest ts Skrevet 29. januar 2010 #3 Skrevet 29. januar 2010 Å være så trege når man betaler for frakten er utrolig dårlig service. Kjenner jeg blir irritert!
Gjest Heidie Skrevet 29. januar 2010 #4 Skrevet 29. januar 2010 Jeg hadde bare gode erfaringer med Cherry Culture til en gang for 4 måneder siden da jeg bestilte noe som jeg enda ikke har fått. Kan jo selvfølgelig være at det er posten i Norge som har tulla, men god kundeservice, det har jeg IKKE opplevd fra dem uansett....
LukaFrost Skrevet 29. januar 2010 #5 Skrevet 29. januar 2010 (endret) Jeg har bestilt fra CC flere ganger. Tror leveringa har tatt alt fra knappe to uker til nesten en måned. Jeg har aldri klart å spore pakkene selv om de har sporingsnummer. Det kan kanskje være fordi jeg velger den billigsta shippingen og da kommer pakken som brevpost. Jeg fikk pakke denne uken og det er sporingsnummer på den, men har ikke klart å spore den under vegs. Endret 29. januar 2010 av LukaFrost
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2010 #6 Skrevet 29. januar 2010 Jeg har bestilt fra CC flere ganger. Tror leveringa har tatt alt fra knappe to uker til nesten en måned. Jeg har aldri klart å spore pakkene selv om de har sporingsnummer. Det kan kanskje være fordi jeg velger den billigsta shippingen og da kommer pakken som brevpost. Jeg fikk pakke denne uken og det er sporingsnummer på den, men har ikke klart å spore den under vegs. Får håpe det er slik i mitt tilfelle og da
Gjest Gjest_silje_* Skrevet 29. januar 2010 #7 Skrevet 29. januar 2010 da jeg bestilte derfra i november tok det litt over en uke før jeg fikk pakka. ofte er det at pakkene skal gjennom systemet i norge som gjør at det går tregt...
Ping! Skrevet 29. januar 2010 #8 Skrevet 29. januar 2010 Nå er det ikke tregheten til frakten ts sikter til, men CC sin evne til å levere inn pakkene til sending, mtp sporing.
neon_sun Skrevet 29. januar 2010 #9 Skrevet 29. januar 2010 Jeg har bestilt der flere ganger, og det har vel gått under to uker hver gang iallefall.
L!M Skrevet 30. januar 2010 #10 Skrevet 30. januar 2010 Jeg bestilte to pakker fra dem 24.01, og først i dag ble den ene pakken "completed". Kjenner jeg blir litt irritert over at det tar dem 6 dager å få pakken i stand, og da kun den ene i tillegg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå