jamie Skrevet 2. september 2003 #1 Skrevet 2. september 2003 ...knirker!! :-? Hvordan kan jeg få den til å slutte? Det er så irriterende! Hver gang jeg beveger på meg lager det knirkelyd.. Plis, hjelp meg noen! Det er flaut...
Gjest sunshine-t Skrevet 2. september 2003 #2 Skrevet 2. september 2003 En gang jeg var på en konferanse og det skjedde med meg,og jeg hadde ikke noe annet å skifte til, tok jeg å presset inn en liten slump bodylotion.. ja jeg vet det høres ekkelt ut.. men det var ekklere å føle at alle kikket på meg... :oops: *hører til historien at jeg kastet bh`n etterpå å kjøpte ny pga knirkingen*
Gjest Anonymous Skrevet 2. september 2003 #3 Skrevet 2. september 2003 Det samme problemet har jeg også, spesielt med èn bh. Har fått en ny i hus som også knirker litt, og de er begge kjøpt hos Kappahl. Vet ikke om det har noe å si, men..
Suzy Skrevet 3. september 2003 #4 Skrevet 3. september 2003 Det er spilene som knirker mot stoffet Pass på at bh'n sitter best mulig (da beveger den seg ikke så mye og dermed knirker den mindre) og bruk plenty med skyllemiddel når du vasker den. Suz
Gjest GreenSky Skrevet 3. september 2003 #5 Skrevet 3. september 2003 Kast den! Hva i all verden skal du med en BH som knirker???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå