Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2010 #1 Skrevet 29. januar 2010 Jeg har mellombrunt hår naturlig, men de siste årene hatt veldig lyst blondt hår. Problemet er det her med røttene: håret vokser fort hos meg og jeg må fikse røttene hver måned. Dette blir altfor dyrt for meg å gjøre hos frisøren. Hvordan fikser man røttene selv? Sist gang jeg skulle gjøre det, brente jeg hodebunnen ( blekingen hos meg må være sterk for å fjerne brunfargen), siden jeg ikke klarer å ikke berøre hodebunnen. Når jeg bruker mildere bleking, blir røtteområdet for gult, og det hjelper ikke å bruke askeblondt oppå det gule etterpå- blir fremdeles gult. Noen som kan hjelpe?
Gjest yojo Skrevet 29. januar 2010 #2 Skrevet 29. januar 2010 Jeg har mellombrunt hår naturlig, men de siste årene hatt veldig lyst blondt hår. Problemet er det her med røttene: håret vokser fort hos meg og jeg må fikse røttene hver måned. Dette blir altfor dyrt for meg å gjøre hos frisøren. Hvordan fikser man røttene selv? Sist gang jeg skulle gjøre det, brente jeg hodebunnen ( blekingen hos meg må være sterk for å fjerne brunfargen), siden jeg ikke klarer å ikke berøre hodebunnen. Når jeg bruker mildere bleking, blir røtteområdet for gult, og det hjelper ikke å bruke askeblondt oppå det gule etterpå- blir fremdeles gult. Noen som kan hjelpe? Hmm... Jeg tror jeg ville vurdert å ha en litt "mørkere" blondfarge kanskje? Hvertfall hvis ikke du får noen effekt av å bruke askeblond heller....(?) Håret må jo bli utrolig slitt hvis du skal ha det så lyst, når du egentlig er mellom brun? Ellers ville jeg kanskje kjøpt shampo for blondt hår, som fjerner gulskjær
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå