Gjest Gjest_krølltoppen_* Skrevet 29. januar 2010 #1 Skrevet 29. januar 2010 klipte meg for en stund siden. frisøren fikk håret mitt til å være helt rett og med glans i! hun brukte rettetang og varmebeskyttende spray. etter noen uker med en dårlig rettetang (har bestilt en fra ghd nå)og masse stylingprodukter ser håret helt forferdelig ut. skikkelig tørt og slitt. uff...
Gjest Gjest_hei_* Skrevet 29. januar 2010 #2 Skrevet 29. januar 2010 hei før jeg kom inn på tråden din og kun hadde lest overskriften tenkte jeg; bruk korrekt rettetang!! ...og nå skriver du jo at du har bestilt GHD sin og den er bare best! koster litt ja, men du kommer ikke til å angre ellers bruker jeg ikke noe i håret etter at det er nyvasket, det ser best ut naturlig, også setter jeg kur én gang i uken. er du lys/blond i håret kan også en sølvshampoo være smart for å unngå misfarging/gult hår. håret mitt har også en tendens til å se enda sunnere ut de gangene jeg lar det tørke naturlig (altså ikke føner), jeg foretrekker derfor å vaske håret når jeg ikke har dårlig tid (om morgenen må jeg feks. føne før jeg retter det ut pga. tidsmangel). jeg pleier også å "renske" rettetanga en gang iblandt. om du har hatt i masse stæsj i håret- for så å bruke rettetanga, sier det seg selv at noe dritt/fett vil sitte igjen på tanga (dog det meste "brenner" bort pga. varmen). om denne renskingen min har noen effekt aner jeg ikke, men keramikkplatene føles (og ser) renere ut da, noe som jo må være bra for håret (jeg spurte min frisør om de pleide å rense rettetangene sine iblandt, og det gjorde de visstnok ikke. tanga er jo så varm at alt svir/brenner bort, sa hun.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå