Chiyo Skrevet 29. januar 2010 #1 Skrevet 29. januar 2010 Jeg har lenge hatt lyst på the Sims 3. Men jeg har alle the Sims 2 pakkene og jeg har vanskeligheter for å gi slipp på dem. Er the Sim 3 bedre? Gidder ikke kjøpe det om jeg bare blir skuffet. Tror jeg tar var på de gamle spillene uasett. Man vet aldri når man får lyst å spille.
Gjest megvel Skrevet 29. januar 2010 #2 Skrevet 29. januar 2010 Ja, du bør bytte Men husk på at Sims 3 er "kjedeligere" enn Sims 2 med alle tilleggspakkene. Du kan jo eventuellt vente til det har kommet flere tilleggspakker til Sims 3
Gjest Cupcakes Skrevet 29. januar 2010 #3 Skrevet 29. januar 2010 jeg har også alle tilleggspakkene til sims 2, men spiller kun sims 3 forde. Er noen ting som jeg savner med 3'ern men føler du får så mye annet at det veier opp, pluss at jeg synes det er mye morsommere å "få leve mer naturlig" i sims 3 enn i de gamle
Beauté Skrevet 30. januar 2010 #4 Skrevet 30. januar 2010 Vi har sims 3. Og det var en skuffelse. Barna mine gadd ikke mere, for å si det sånn.
Superlilje Skrevet 31. januar 2010 #5 Skrevet 31. januar 2010 Jeg ble kjempeskuffet over the sims 3. Spilte det i ca en uke, så gadd jeg ikke mer. Synes det var kjedelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå