Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2010 #1 Del Skrevet 29. januar 2010 Ble med en trivelig mann hjem for noen uker siden, promillen var høy og vi havnet til sengs. I stedet for å rømme huset ble det til at vi preika i flere timer, og var ganske på nett. I morgen skal han komme hjem til meg på besøk. Er så usikker på slagplanen; ta det easy, eller go with the flow? Er generelt veldig skeptisk til menn(vil bare ha en ting), men han har jo på en måte fått det menn gjerne vil ha, og vil fortsatt møte meg. Om det er fordi han er ute etter et nyp, eller faktisk vil bli kjent med meg er jo umulig å si. Vanskelig! Men jeg gleder meg, skulle bare ønsket at jeg visste mer, at jeg var tryggere. Er så redd for å bli lurt igjen. I tillegg er det bare et halvt år siden han ble skilt...not good. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 29. januar 2010 #2 Del Skrevet 29. januar 2010 Skilt for et halvt år siden, da ble han separert for 1,5 år siden. Ikke tenk på det. Bare ute etter sex, vel , han hadde glede av å snakke med deg i flere timer etterpå. Det er jo litt mer enn bare sex allerede Ta sjansen , og ha det hyggelig. Det kan godt tenkes at han tar de initiativene som trengs, og har idèene til hyggelige ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Go Lucky Skrevet 29. januar 2010 #3 Del Skrevet 29. januar 2010 Ble med en trivelig mann hjem for noen uker siden, promillen var høy og vi havnet til sengs. I stedet for å rømme huset ble det til at vi preika i flere timer, og var ganske på nett.I morgen skal han komme hjem til meg på besøk. Er så usikker på slagplanen; ta det easy, eller go with the flow? Er generelt veldig skeptisk til menn(vil bare ha en ting), men han har jo på en måte fått det menn gjerne vil ha, og vil fortsatt møte meg. Om det er fordi han er ute etter et nyp, eller faktisk vil bli kjent med meg er jo umulig å si. Vanskelig! Men jeg gleder meg, skulle bare ønsket at jeg visste mer, at jeg var tryggere. Er så redd for å bli lurt igjen. I tillegg er det bare et halvt år siden han ble skilt...not good. Han kan da umulig bare ha vært ute etter en ting om han "preika i flere timer" med deg! Og i morgen VIL han komme hjem til deg. Så fint!!! Det går an å "go with the flow" samtidig som man tar det "easy". Kos deg!!! Og ikke la dine tanker om at menn kun er ute etter en ting ødelegge. Noen ganger er det kvinners egne tanker om menn som er verre en hva virkeligheten faktisk er når det gjelder menn! Han kan jo ha tenkt det samme om deg på den ONS'en... at du var et kvinnfolk som bare var ute etter en ting....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2010 #4 Del Skrevet 29. januar 2010 Skilt for et halvt år siden, da ble han separert for 1,5 år siden. Ikke tenk på det. Bare ute etter sex, vel , han hadde glede av å snakke med deg i flere timer etterpå. Det er jo litt mer enn bare sex allerede Ta sjansen , og ha det hyggelig. Det kan godt tenkes at han tar de initiativene som trengs, og har idèene til hyggelige ting. Han kan da umulig bare ha vært ute etter en ting om han "preika i flere timer" med deg! Og i morgen VIL han komme hjem til deg. Så fint!!! Det går an å "go with the flow" samtidig som man tar det "easy". Kos deg!!! Og ikke la dine tanker om at menn kun er ute etter en ting ødelegge. Noen ganger er det kvinners egne tanker om menn som er verre en hva virkeligheten faktisk er når det gjelder menn! Han kan jo ha tenkt det samme om deg på den ONS'en... at du var et kvinnfolk som bare var ute etter en ting....? Takk for oppløftende svar begge to. Hmm, ja kanskje det. Han sa dagen derpå at han lurte på hvordan den edrue jeg var kontra fyllemeg..og han ble visst positivt overrasket. Vi har en tendens til å ta av. Med go eller easy tenker jeg sex eller ikke sex..hvis vi kommer til det stadiet. En mellomting tror jeg vi sier. Men ja, jeg skal kose meg, han virker helt fantastisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snipa Skrevet 29. januar 2010 #5 Del Skrevet 29. januar 2010 Have fun! Ikke tenk så mye på forhånd, bare la ting skje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2010 #6 Del Skrevet 30. januar 2010 Have fun! Ikke tenk så mye på forhånd, bare la ting skje. Jepp, jeg prøvde det. Og tror jeg fikk det til. Vi hadde i alle fall en strålende aften. Har veldig lyst å møte han igjen, og det tror jeg han også vil, men har ikke avtalt noe enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå