Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Gutt_*
Skrevet

Tenker konstant på jenter, og da hennholdsvis det de har mellom beina :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt normalt for alle hetero menn fra pubertet til grav :ler:

Gjest Gjest_Gutt_*
Skrevet
Helt normalt for alle hetero menn fra pubertet til grav :ler:

Det er såpass drøyt at med mindre jeg trener, altså når jeg er fysisk aktiv, så tenker jeg bare på jenter. :rødme:

Jeg er singel og tar avstand fra ONS, så det koker litt over her :fnise:

Skrevet

Det skjønner jeg jo godt at det gjør da! Hvorfor tar du avstand fra ONS??? Så lenge du er åpen og ærlig med jentene er det jo ingen grunn til at du ikke kan kose deg :sjarmor:

Gjest Gjest_Gutt_*
Skrevet
Det skjønner jeg jo godt at det gjør da! Hvorfor tar du avstand fra ONS??? Så lenge du er åpen og ærlig med jentene er det jo ingen grunn til at du ikke kan kose deg :sjarmor:

Jeg praktiserer noen litt unormale etiske retningslinjer kan du si. :jepp: Jeg synes ONS er uheldig for den mentale helsen, og tar derfor avstand fra det.

Problemet er at jeg har en særdeles god tiltrekningskraft på det motsatte kjønn. Om dette er fordi jeg er "impossible to get", eller fordi jeg tar veldig godt vare på meg selv, det er uvisst :fnise: Jeg er altså bevisst singel. Grunnen til dette er nok fordi jeg ikke er klar til "å slå meg til ro", og at det er så mye fisk i havet (selv om jeg ikke fisker dem) :ler:

Men jeg kan skrive under på at livet er "tøft" når man ikke skal følge instinktene sine og ha seg med nydelige jenter :rødme:

Skrevet
Tenker konstant på jenter, og da hennholdsvis det de har mellom beina :fnise:

Andre menns peniser?

Gjest Gjest_Gutt_*
Skrevet
Andre menns peniser?

hehe, nei, det var ikke akkurat det jeg tenkte på. :ler:

Skrevet
Jeg praktiserer noen litt unormale etiske retningslinjer kan du si. :jepp: Jeg synes ONS er uheldig for den mentale helsen, og tar derfor avstand fra det.

Problemet er at jeg har en særdeles god tiltrekningskraft på det motsatte kjønn. Om dette er fordi jeg er "impossible to get", eller fordi jeg tar veldig godt vare på meg selv, det er uvisst :fnise: Jeg er altså bevisst singel. Grunnen til dette er nok fordi jeg ikke er klar til "å slå meg til ro", og at det er så mye fisk i havet (selv om jeg ikke fisker dem) :ler:

Men jeg kan skrive under på at livet er "tøft" når man ikke skal følge instinktene sine og ha seg med nydelige jenter :rødme:

Hmmm...for meg høres det ut som om du har et luksusproblem du selv velger å ha. Du får finne deg en elskerinne!

Gjest Gjest_Gutt_*
Skrevet
Hmmm...for meg høres det ut som om du har et luksusproblem du selv velger å ha. Du får finne deg en elskerinne!

Helt klart. Jeg er selv skyld i dette her :fnise: Men det er en helt utrolig digg, men til tider frustrerende følelse, å være rundt og tenke på jenter man bare har lyst å knulle i stykker :ler: Man får et litt mer dyrisk syn på livet :fnise:

Jeg skal ikke ha ei elskerinne, jeg skal ha ei dame når den tid kommer. Men frem til da, blir det fokus på flørting og høyrehånda :jepp:

Skrevet

Jøss, skal si du er standhaftig!! Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...