Gå til innhold

Jeg vil anbefale:  

1. 1. Jeg vil anbefale:

• Norton Internet Security
      5
    • Norman Virus Control
      0

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå Norton Internet Security 2003 som jeg har abonnement på frem til mai neste år. Idag fikk vi tilbud fra NextGenTel om Norman Virus Control til 149,- per år.

Har brukt Norman for mange år siden og syntes da det virket så tungt for pcen. Er det fortsatt sånn? Og inneholder Norman Virus Control brannmur (så ikke sånn ut på websiden deres).

Hvilken av disse to virusprogrammene bruker du og hvilken vil du anbefale?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker Norton nest av de to.

Har Norman på jobb og Norton hjemme.

Grunnen til at jeg liker Norton best er egentlig at det er mer "synlig". Jeg liker å se at programmet jobber og varsler når det er noe.

Norman bare ligger der og ting går vel egentlig av seg selv, da føler jeg meg ikke trygg på at det blir oppdatert som det skal og stopper det det skal.

Jeg tror ikke at Norman har brannmur. Ikke i den pakken man får billig i alle fall.

Skrevet

Norton Internet Security er det eneste programmet som har klart og fange opp alle forsøk på virusangrep i div. tester. Dagbladet gav Norman terningskast 2 eller 3 nå nylig etter de massive Sobig virusangrepene.

Norton fikk terningskast 6 blank fordi det var det eneste programmet og klarte å forhindre alle virusangrepene.

Hold deg til Norton du Mrs. B.

Mae

Skrevet

Jeg vil absolutt anbefale Norton.

har Norton, Norman og Trend her hjemme på forskjellige servere som mail og div skal gjennom før vi får det. Og alt for mye kommer gjennom Norman og inn til Norton.

Skrevet

Det ante meg at det var omtrent der landet lå. Har liksom aldri hatt noe godt inntrykk av Norman så da fortsettet jeg nok med Norton ja. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...