Gjest Heldig? Skrevet 29. januar 2010 #1 Skrevet 29. januar 2010 Møtte en veldig snill, kjekk og oppegående mann på nettet for et par måneder siden. Vi chattet en del og vi møttes flere ganger. Siste gang vi møttes, sa han sånn på tull "kan du tenke deg oss på en bil tur med alle barna bak" Han snakker om å invitere meg med på ting litt lengre i framtiden. Han sliter med en ting og ber meg om å være tålmodig med han osv. Alt dette tolker jeg positivt. Men så skjedde det som jeg ikke klarer å få vekk fra hodet mitt nå. Vi chattet her om dagen og sex (som vi forøvrig har hatt)ble tema, han sa"...det er tross alt det vi begge ønsker/vil" Dett ødelegger spenningen og alt de positive tankene jeg hadde. Hva betyr det? Det jeg egentlig vil er å overse den lille kommentaren å fortesette å treffe fyren som før nye alt som er å nytes, men så er jeg avhengig av at ting er avklart, jeg kan ikke gå videre hvis jeg er i tvil. I tvil om han kun ønsker å ha sex med meg eller om han vil ha noe mer? Hva ville dere gjort? Innerst inne vet jeg sikkert hva jeg skal gjøre og tiden vil vise, men kjekt med input. Noen?
Gjest starligt Skrevet 29. januar 2010 #2 Skrevet 29. januar 2010 om du ikke har opplyst eller gitt no signal til han om at det er det du ønsker/vil hadde jeg blitt skeptisk.men det er meg.dere kjenner ikke hver andre på to mnd i det hele tatt.da tenker jeg mere personlig. men du må finne ut fort hva du vil.og evt være ærlig med han og fortelle hva du føler rundt dette.sikkert vanskelig asså.men skjønner tankegangen din. håper du finner ut av det.
Gjest hogwash Skrevet 29. januar 2010 #3 Skrevet 29. januar 2010 Vel, hvis du virket positiv til barnekommentaren kan han jo ha tolket det dithen at du faktisk ville være med å lage dem en gang også
Gjest Heldig? Skrevet 29. januar 2010 #4 Skrevet 29. januar 2010 om du ikke har opplyst eller gitt no signal til han om at det er det du ønsker/vil hadde jeg blitt skeptisk.men det er meg.dere kjenner ikke hver andre på to mnd i det hele tatt.da tenker jeg mere personlig. men du må finne ut fort hva du vil.og evt være ærlig med han og fortelle hva du føler rundt dette.sikkert vanskelig asså.men skjønner tankegangen din. håper du finner ut av det. Jeg har ikke gitt noe signaler til at det er kun det jeg ønsker, men jeg jublet akkurat ikke da han sa jeg vil be deg med på det og det når våren nærmer seg, syntes det var søtt, men ble liksom ikke overlykkelig hvis du skjønner. Jeg vil bare at ting er som de var og så får tiden avgjøre. Du har rett må være ærlig om hva jeg vil og om dette, men vil ikke framstå som en analyserende mase-kjerring som henger seg opp noe som har vært. Er nok nødt til å ta det som det kommer og ta det derfra.
Gjest Helig Skrevet 29. januar 2010 #5 Skrevet 29. januar 2010 Vel, hvis du virket positiv til barnekommentaren kan han jo ha tolket det dithen at du faktisk ville være med å lage dem en gang også Hehe. Dette er barn som eksisterer. og vi har hatt sex og forhåpentligvis kommer til å ha det igjen, så det er ikke tilfelle.
Gjest Gjest_Sara_* Skrevet 29. januar 2010 #7 Skrevet 29. januar 2010 Jeg ville nytet mens jeg kan. Livet er for kort!Du tenker det samme etter hva jeg har forstått av innelggene dine!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå