Gjest Gjest_Fomle_* Skrevet 29. januar 2010 #1 Skrevet 29. januar 2010 Hva betyr det når de skriver "kjeder meg , send meld (A)" f.eks....? Noen som vet? Jeg lurer på om det er koder de sender til hverandre....
PecanPie Skrevet 29. januar 2010 #2 Skrevet 29. januar 2010 Tipper det er fra MSN (chatteprogram). Da kommer det opp et smilefjes med glorie når man skriver (a).
Gjest tyttebær Skrevet 29. januar 2010 #3 Skrevet 29. januar 2010 Disse bokstavene er ting de har hentet med seg fra msn. (A) vil gi et bilde av en engel i det programmet. (L) vil gi et hjerte (6) vil gi et djevelhode (H) vil gi en smiley med solbriller mer kommer jeg ikke på i farten, men ingenting å bekymre seg for!
Gjest Diane Skrevet 29. januar 2010 #4 Skrevet 29. januar 2010 Hva betyr det når de skriver "kjeder meg , send meld (A)" f.eks....? Noen som vet? Jeg lurer på om det er koder de sender til hverandre.... Er som regel tegn/symboler, tror jeg? Broren min har (*) av alle ting. Blir stjerne når han skriver på MSN.
Gjest Heidie Skrevet 29. januar 2010 #5 Skrevet 29. januar 2010 (endret) Jeg er ikke helt sikker, men jeg skriver ofte slik fordi jeg er vant til det fra msn, hvor da (A) er bilde av en uskyldig smily med glorie Men kan jo være det betyr noe helt annet altså Jeg er jo ikke 14 lenger Edit: Ja, det er nok det Så plutselig alle de andre svarene nå :D Endret 29. januar 2010 av Heidie
Gjest Gjest_fomle_* Skrevet 29. januar 2010 #6 Skrevet 29. januar 2010 ÅÅÅÅå,JAAAAAA!!!! Skjønner puh! Noen som vet hva (I) er da?
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2010 #7 Skrevet 29. januar 2010 En lyspære..... Altså sånn lyspære som ofte er over hodene på tegneseriefigurer når de får en god idè...
Gjest Gjest_hogwash_* Skrevet 29. januar 2010 #8 Skrevet 29. januar 2010 ÅÅÅÅå,JAAAAAA!!!! Skjønner puh! Noen som vet hva (I) er da? Installer msn så har du en egen kodeknekkemaskin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå