Gjest Førskolelæreren Skrevet 28. januar 2010 #1 Skrevet 28. januar 2010 Kunne dere tenkt dere å hjelpe meg litt? Jeg går på førskolelærerstudiet og vi har en gruppeoppgave nå, hvor vi kunne tenkt oss å få foreldres syn på ting. Så jeg har laget en liten undersøkelse, og jeg trenger MANGE svar. Tenkte nettet var et fint sted å finne folk. Håper så mange som mulig kan ta seg tid til å svare :-) Og det er bedre å svare litt, enn ingenting. :-P http://www.sonorait.no/respond/auth?o=1389...mp;q=5041128210
Gjest Førskolelæreren Skrevet 29. januar 2010 #2 Skrevet 29. januar 2010 men det er veldig synd at det er flere nå som skriver bare vilkårlige bokstaver og prikker... greit nok at man ikke vil svare... men dette er veldig ødeleggende da jeg har bare 75 gratis svar. Nesten halvparten av svarene jeg har fått inn til nå er tull og tøys... Setter veldig pris på at noen vil hjelpe, men syns det er unødvendig av de som bare er ute etter å ødelegge.
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2010 #5 Skrevet 29. januar 2010 Da har jeg svart! Lykke til med oppgaven!
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2010 #7 Skrevet 29. januar 2010 men det er veldig synd at det er flere nå som skriver bare vilkårlige bokstaver og prikker... greit nok at man ikke vil svare... men dette er veldig ødeleggende da jeg har bare 75 gratis svar. Nesten halvparten av svarene jeg har fått inn til nå er tull og tøys... Setter veldig pris på at noen vil hjelpe, men syns det er unødvendig av de som bare er ute etter å ødelegge. Jeg tipper mange trykker vilkårlige bokstaver fordi de er nysgjerrige på hva spørsmålene er Du kan jo legge ut spørsmålene her så du slipper det. Om du hadde hatt en mer omfattende beskrivelse i begynnelsen hadde det også hjulpet. Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå