Sølvdugg Skrevet 28. januar 2010 #1 Skrevet 28. januar 2010 Ja, som tittelen sier, så lurer jeg på om det er noen som har negative erfaringer med jkdress.com....?
Sølvdugg Skrevet 30. januar 2010 Forfatter #2 Skrevet 30. januar 2010 Virkelig ingen som har noe å fortelle om disse?
Endelig Skrevet 30. januar 2010 #3 Skrevet 30. januar 2010 Søk på jkdress her inne, så kommer det opp masse erfaringer med dem;)
Sølvdugg Skrevet 30. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 30. januar 2010 Jeg søkte før jeg laget denne, men fant ikke noen som hadde negative ting om disse. Videre kom det 5 sider hvor jkdress var nevnt, så var ikke så lett å få oversikten.
Endelig Skrevet 30. januar 2010 #5 Skrevet 30. januar 2010 Nest siste innlegg: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...=jkdress,dårlig Var det eneste jeg fant. Ellers var det bare positivt:)
Sølvdugg Skrevet 30. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 30. januar 2010 Nest siste innlegg: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...=jkdress,dårlig Var det eneste jeg fant. Ellers var det bare positivt:) Tusen takk Har stort sett funnet positive ting jeg også, så derfor jeg var så ivrig på å få høre de negative erfaringene (siden det helt sikkert er det også). Jaja, høres ut som om det er et ok sted å bestille fra ihvertfall
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 30. januar 2010 #7 Skrevet 30. januar 2010 Tusen takk Har stort sett funnet positive ting jeg også, så derfor jeg var så ivrig på å få høre de negative erfaringene (siden det helt sikkert er det også). Jaja, høres ut som om det er et ok sted å bestille fra ihvertfall Hei, jeg bestilte fra JKdress i fjor, kjolen var egentlig ok men husk å være veldig nøye når du tar mål. Min kjole var altfor stor, måtte sy om en del selv. Men stoffkvaliteten var bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå