Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 28. januar 2010 #1 Skrevet 28. januar 2010 Hallo! Jeg fikk en innskytelse og meldte meg på slalomkurs (helgekurs). Tanker var/er å lære meg litt sånn at jeg stå på ski med ungene. Det er bare det at jeg er usannsynlig klønete, og var alltid den som gikk sist sammen med læreren på langrennsturer....har stort sett bare negative opplevelser med å ha ski på beina. Har aldri prøvd å stå på slalom, men har egentlig veldig lyst. Kan noen av dere gi meg noen trøstende ord? tror dere det er helt håpløst, og at jeg kommer til å drite meg loddrett ut? Er ganske skrekkslagen. Til opplysning er jeg normalt sterk, normalvektig og er i modten av 30 årene. Har altså aldri prøvd. I tillegg til motivasjonen om å stå sammen med barna mine, er det også en motivasjon om å imponere min nye kjæreste (ved å vise at jeg tør) - men jeg vil ikke si noe til han før kurset er over....i tilfelle jeg trekker meg. Har hørt at man vokser på å gjøre det man egentlig ikke tør, så vel.... Trøst?
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2010 #2 Skrevet 28. januar 2010 Dette kommer nok til å gå helt fint, du er jo der for å lære! Og tenk så stolt du kan være etterpå.
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2010 #3 Skrevet 28. januar 2010 Hei! Jeg prøvde slalåm første gang når jeg var 25 og tenkte egentlig at jeg var for gammel og at jeg aldri i verden skulle lære meg det. Nå elsker jeg det, og har egne slalåmski! Er ikke akkurat født med ski på beina, man var normalt sprek og sterk når jeg prøvde. Etter et par turer fikk jeg taket på det, men jeg skulle ønske jeg hadde gjort som deg og meldt meg på kurs. Da er du sikker på at du lærer teknikken ordentlig Lykke til, dette kommer til å gå over all forventning!
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2010 #4 Skrevet 29. januar 2010 Hallo! Jeg fikk en innskytelse og meldte meg på slalomkurs (helgekurs). Tanker var/er å lære meg litt sånn at jeg stå på ski med ungene. Det er bare det at jeg er usannsynlig klønete, og var alltid den som gikk sist sammen med læreren på langrennsturer....har stort sett bare negative opplevelser med å ha ski på beina. Har aldri prøvd å stå på slalom, men har egentlig veldig lyst. Kan noen av dere gi meg noen trøstende ord? tror dere det er helt håpløst, og at jeg kommer til å drite meg loddrett ut? Er ganske skrekkslagen. Til opplysning er jeg normalt sterk, normalvektig og er i modten av 30 årene. Har altså aldri prøvd. I tillegg til motivasjonen om å stå sammen med barna mine, er det også en motivasjon om å imponere min nye kjæreste (ved å vise at jeg tør) - men jeg vil ikke si noe til han før kurset er over....i tilfelle jeg trekker meg. Har hørt at man vokser på å gjøre det man egentlig ikke tør, så vel.... Trøst? Fikk veldig lyst til å melde meg på kurs med deg Jeg er 27 og har aldri vært i nærheten av en slalåmbakke, har veldig lyst, men for hvert år som går, blir jeg mer og mer pysete - og barrieren blir stadig høyere! Jeg synes du er kjempetøff - masse lykke til
Nay Skrevet 29. januar 2010 #6 Skrevet 29. januar 2010 Lykke til! Slalåm er kjempegøy!! Kan ikke lære hvis en ikke prøver...
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2010 #7 Skrevet 29. januar 2010 Du kan tenke på meg mens du knoter. Jeg er straks 40 og akter å lære meg å stå på rulleskøyter så snart snøen forsvinner! Og jeg har aldri hatt på meg skøyter i noen form før, ever.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå