Gå til innhold

Tannbehandling Budapest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som har foretatt tannbehandling i Budapest?

(evnt andre steder i verden?)

Da tenker jeg mest på påsetting av skallfasetter og bleking..

Vurderer sterkt å gjøre dette pga meget misfargede tenner og kunne gjerne tenke meg å høre andres erfaringer ??

Kom gjerne med erfaringer med skallfasetter generelt uansett hvor i verden du har gjort det :)

På forhånd takk for svar, tips og erfaringer :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg studerer nå innenfor faget og vil bare råde deg til å bruke GOD tid på å undersøke og finne ut hva du vil. konsekvenser og hva som er best for deg. Det gpår ikke ann å dra til tannlegen å få skallfasetter bleking osv altså et kritthvitt fint smil, uten konsekvenser.

Å få skallfasetter krever meget godt renhold. Mye mye mer enn tannpuss x 2. fluorskyllinger og grundig bruk av tanntråd, flaskekoster, stikekr edaglig. Så vit hva du gjør.

I utlandet bruker de andre produkter enn her hjemme i Norge. Så om du blir plaget med noe i ettertid, er det ikke sikker tannleger i norge kan hjelpe deg å fikse problemet. Da må du kanskje få gjort arbeidet helt på nytt, som vil koste deg dyrt. Eller reise dit du gjorde det for å få fikset problemet - bare en liten tankevekker.

Og husk. Mange tannleger VIL selge tjenester kun for å tjene penger, så kunden/pasienten får ikk alltid vite om de negative sidene ved en sak.

• 11 måneder senere...
Skrevet (endret)

Har selv god erfaring fra Budapest, har fått skallfassetter og nytt smil. Kan virkelig anbefale dette, Dr. K som jeg var hos er helt fantastisk, og har lang erfaring med dette. Kontoret i Norge, gir en fantastisk service, og de ordnet alt for meg. Spasentret og treningsmulighetene på senteret deres er noe av det mest fantastiske jeg har opplevd. Var nettopp på kontroll hos min faste norske tannlege, som mente at dette måtte ha vært dyrt, og mente arbeidet var svært godt!

Endret av Mette

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...