Gjest ebh Skrevet 28. januar 2010 #1 Del Skrevet 28. januar 2010 Går det an å si/skrive: "Jaaa,det er ikke umulig det JA". Eller er det "det er ikke umulig det NEI" som er det eneste riktige?? Kommer det an på hva spørsmålet er kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 31. januar 2010 #2 Del Skrevet 31. januar 2010 Går det an å si/skrive: "Jaaa,det er ikke umulig det JA". Eller er det "det er ikke umulig det NEI" som er det eneste riktige?? Kommer det an på hva spørsmålet er kanskje? Jeg ville sagt det med "nei" på slutten, fordi det høres feil ut å putte på et JA i en ellers "nektende" setning. Men jeg aner ikke hva som er riktig;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 31. januar 2010 #3 Del Skrevet 31. januar 2010 Jeg ville sagt det med "nei" på slutten, fordi det høres feil ut å putte på et JA i en ellers "nektende" setning. Men jeg aner ikke hva som er riktig;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 31. januar 2010 #4 Del Skrevet 31. januar 2010 Jeg ville også brukt nei på slutten. Hvor er Belladonna når vi trenger henne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 31. januar 2010 #5 Del Skrevet 31. januar 2010 Jeg ville også brukt nei på slutten. Hvor er Belladonna når vi trenger henne? Her er jeg, nettopp kommet hjem. Så hyggelig å være etterlengtet . Jeg ville hatt "nei" til sist i setningen, og ville ha skrevet "Tja, det er ikke umulig det, nei". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 31. januar 2010 #6 Del Skrevet 31. januar 2010 Her er jeg, nettopp kommet hjem. Så hyggelig å være etterlengtet . Jeg ville hatt "nei" til sist i setningen, og ville ha skrevet "Tja, det er ikke umulig det, nei". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå