Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd begge? Litt usikker på hvilken jeg vil kjøpe:) Hvem likte du best, og hvorfor?:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Sandbekken
Skrevet

Har bare prøvd too faced, for uten om artdeco sin primer. Liker toofaced sin veldig godt, den holder hele dagen, natten og neste dag igjen (for dem som vil det) jo, jeg fjerner sminken min om kvelden ja.. :P

Skrevet

Har hørt at urban decay sin er best for de med oljete øyelokk, og too faced sin er best for de med litt tørre.

Jeg har selv Urban Decay sin, og er veldig fornøyd med den, selv om jeg egentlig har litt tørre øyelokk. Har ikke prøvd Too Faced sin :)

Skrevet

Takk for raske svar:) Tror jeg går for Too Faced sin, er litt tørr i ansiktet generelt. Har hørt at det kan være litt knotete å få brukt hele flasken til UDPP?

Gjest Sandbekken
Skrevet
Takk for raske svar:) Tror jeg går for Too Faced sin, er litt tørr i ansiktet generelt. Har hørt at det kan være litt knotete å få brukt hele flasken til UDPP?

kan tenke meg det ja, siden toofaced er en tube kan man jo klippe den opp når den er "tom" for åfåut resten, det kan man ikke med udpp

Skrevet

Jeg har fått høre mye mer positive ting om Urban Decay enn Too Faced sånn generelt, men det er selvsagt opp til alle og en hver. Selv går jeg for Urban Decay neste gang jeg trenger en primer, jeg liker sminke som ser stilig ut, og "flaskene" til UD er fantastiske.

Skrevet
kan tenke meg det ja, siden toofaced er en tube kan man jo klippe den opp når den er "tom" for åfåut resten, det kan man ikke med udpp

Det er bare å bruke en liten sag ;)

Skrevet

Jeg har testet begge samtidig (en på hvert øyelokk). Synes de er like gode. Holdt like godt begge to til jeg fjernet sminken om natten. UDPP er som nevnt litt tørr. Så velg TFSI om du har tørr hud :) TFSI har bedre emballasje og er uten parabener. Men det er bismuth i begge, så vær obs om du er allergisk mot det! Begge gir god "smell" i fargene :)

Skrevet

Jeg bruker den fra Too Faced. Sminken sitter som et skudd. Øyelokkene er vel mer oljete enn tørre. Tidligere brukte jeg den fra Art Deco, men den tørka ut øyelokkene og huden rundt øynene ble fæl.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...