Gå til innhold

Tips til reisemål sommer 2010?

Anbefalte innlegg

Gjest gjest_gjest
Skrevet

Jeg og kjæresten planlegger sommerferien 2010, men vi vet ikke helt hvor vi vil reise.

Vi kunne godt tenke oss å dra til et sted hvor det er litt liv, men samtidig ikke helt på ayia napa-stadiet.

Bulgaria og Tyrkia er utelukket, men er ellers åpen for tips :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjærestetur:) Eg og min kjære reiste til Chios, Lesvos, Sousse og Italia før vi fikk barn:) Roma, Umbria, Napoli og Amalfikysten er flott:) Sousse(Tunisia) har nyyyydelige strender. Hellas er jo superromatisk. Eller hva med Thailand...sommer er lavsesong og alt er litt billigere...anbefaler Ko Samet og Bangkok som en fin kjærestetur!

Skrevet

Hei igjen! Takk for mange forslag :-)

Vi har vært to ganger i Hellas (Parga begge gangene), samt Gran Canaria og Bulgaria tidligere.

Vi har også tenkt å reise til Roma og Barcelona, men for oss blir det mer storbyferie som vi kan dra til andre tider på året. Men takk for forslag uansett.

Kjæresten har vært i Tunisia før, men likte seg ikke spesielt godt der :/

Vet ikke hvorfor, men Thailand har vi aldri tenkt på. Føler at det er mange andre steder vi heller vil dra til (men det er jo smak og behag selvfølgelig :-) ).

Liker meg utrolig godt i Hellas, og vi har vært innom tanken på å utforske nye steder i Hellas. Men vet ikke så mye om de forskjellige stedene. så om noen har noen bra steder å dra i Hellas, blir jeg fornøyd.

Skrevet

Anbefaler Naxos.

Flotte strender og en hyggelig by som syder av liv og røre uten å være noe utpreget partysted.

Skrevet

definitivt Libanon. nærmest paradis på jord.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...