Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nokon her som har prøvd den nye vibrerende mascaran?

E veldig nysgjerrig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

den nye vibrerende? Det er faktisk flere vibrerende maskaraer på markedet nå, så hjelper om du sier hvilken du lurer på :)

Selv prøvd Maybelline sin, og er veldig fornøyd. Den har god børste som gir godt med volum uten å klumpe. Den løfter også vippene godt, så når jeg bruker denne trenger jeg ikke vippetang, og DET liker jeg!

Gjest Gjest_T.k_*
Skrevet

Vibrende mascara? Har jeg aldri hørt om...:P

Hvordan funker den da?

Skrevet

Er en vannlig maskara utseendemessig, men med en liten motor som gjør at den vibrerer lett når man holder inne en knapp. Da slipper man å gjøre sikksakkbevegelser, det fikser maskaraen selv. Jeg er som sagt fornøyd, bare presser den mot vipperoten i 2-3 sek, og drar den sakte ut mot vippetuppene, for så å holde den der i ca 2-3 nye sekunder. Da får jeg løft og lengde, samt null klumper :)

Skrevet

Vibrerende mascara er like gøy som vibrerende høvel. Men praktisk? njæ.. jeg har prøvd Lancome sin, og syns egentlig jeg får akkurat samme effekt ved å påføre mascara i sikk-sakkform, mer kontroll har man også.

Skrevet

Blir det samme effekt hvis man holder i mascaraen sammen med en elektrisk tannbørste? Eller en vibrator?

Skrevet (endret)

Har prøvd Lancome sin, men jeg merket ikke bedring. Tror vippene mine er vanskelige å få pene.. Kanskje på tide å bruke vippetang??

Endret av *smak*
Skrevet

Herregud så mye teit som skal lages..

Skrevet

*ser for meg at jeg prøver å påføre mascara uten å treffe øyelokket, eller enda verre; øyet!!*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...