Finnluggen Skrevet 28. januar 2010 #1 Skrevet 28. januar 2010 Nokon her som har prøvd den nye vibrerende mascaran? E veldig nysgjerrig!
Lykkelitenen Skrevet 28. januar 2010 #2 Skrevet 28. januar 2010 den nye vibrerende? Det er faktisk flere vibrerende maskaraer på markedet nå, så hjelper om du sier hvilken du lurer på Selv prøvd Maybelline sin, og er veldig fornøyd. Den har god børste som gir godt med volum uten å klumpe. Den løfter også vippene godt, så når jeg bruker denne trenger jeg ikke vippetang, og DET liker jeg!
Gjest Gjest_T.k_* Skrevet 28. januar 2010 #3 Skrevet 28. januar 2010 Vibrende mascara? Har jeg aldri hørt om... Hvordan funker den da?
Lykkelitenen Skrevet 28. januar 2010 #4 Skrevet 28. januar 2010 Er en vannlig maskara utseendemessig, men med en liten motor som gjør at den vibrerer lett når man holder inne en knapp. Da slipper man å gjøre sikksakkbevegelser, det fikser maskaraen selv. Jeg er som sagt fornøyd, bare presser den mot vipperoten i 2-3 sek, og drar den sakte ut mot vippetuppene, for så å holde den der i ca 2-3 nye sekunder. Da får jeg løft og lengde, samt null klumper
lillelilje Skrevet 28. januar 2010 #5 Skrevet 28. januar 2010 Vibrerende mascara er like gøy som vibrerende høvel. Men praktisk? njæ.. jeg har prøvd Lancome sin, og syns egentlig jeg får akkurat samme effekt ved å påføre mascara i sikk-sakkform, mer kontroll har man også.
Gjest Pet Skrevet 28. januar 2010 #6 Skrevet 28. januar 2010 Blir det samme effekt hvis man holder i mascaraen sammen med en elektrisk tannbørste? Eller en vibrator?
Gjest *smak* Skrevet 28. januar 2010 #7 Skrevet 28. januar 2010 (endret) Har prøvd Lancome sin, men jeg merket ikke bedring. Tror vippene mine er vanskelige å få pene.. Kanskje på tide å bruke vippetang?? Endret 1. februar 2010 av *smak*
Jade Skrevet 28. januar 2010 #9 Skrevet 28. januar 2010 *ser for meg at jeg prøver å påføre mascara uten å treffe øyelokket, eller enda verre; øyet!!*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå