Gjest nina25 Skrevet 28. januar 2010 #1 Skrevet 28. januar 2010 Hvordan var det for dere jenter å vise dere for kjæresten deres uten sminke for første gang? Jeg synes ikke jeg er noe pen uten sminke, men ser ganske pen ut med. Derfor sminke jeg meg litt hver dag (foundation, pudder og rouge), og mer på fest ol. Gruer meg til den dagen han får se meg uten sminke, for da ser jeg jo litt anderledes ut:(
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 28. januar 2010 #2 Skrevet 28. januar 2010 tror du har dårlig sjølbilde jeg. det og vise seg uten sminke foran kjæresten sin burde ikke være noe problem.han elsker vel deg med eller uten vel?
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2010 #3 Skrevet 28. januar 2010 Hvordan var det for dere jenter å vise dere for kjæresten deres uten sminke for første gang? Jeg synes ikke jeg er noe pen uten sminke, men ser ganske pen ut med. Derfor sminke jeg meg litt hver dag (foundation, pudder og rouge), og mer på fest ol. Gruer meg til den dagen han får se meg uten sminke, for da ser jeg jo litt anderledes ut:( Jiiisees!
Gjest brutal_mann Skrevet 28. januar 2010 #4 Skrevet 28. januar 2010 Å helsikken... Hvem av deg og typen som har størst issues er lit vanskelig å si her og nå. Men at du sliter med å vise deg uten sminke over hodet sier noe om at du har et selvbilde som er totalt ødelagt. Du burde seriøst fått hjelp til å bli kvitt disse totalt håpløse tankene dine. Hadde jeg datet en kvinne og hun ikke kunne vist seg for meg usminket hadde jeg droppet henne. Ikke på for hvordan hun da ville se ut, men for at hun ikke stolte nok på meg og mine intensjoner.
Theia Skrevet 28. januar 2010 #5 Skrevet 28. januar 2010 Kan ikke skjønne at det er noe problem? Liker han deg godt nok til å være kjæreste med deg, så må han vel like deg selv om du ikke har på sminke? Og er han så overfladisk at han faktisk reagerer på hvordan du ser ut uten sminke så er han kanskje ikke verdt tida di?
fink Skrevet 28. januar 2010 #6 Skrevet 28. januar 2010 Dersom du ser helt annerledes ut uten sminke, tror jeg du burde legge om sminkevanene dine litt. Har aldri vært noe problem for meg, min kjæreste liker best at jeg begrenser sminken til det minimale, helst ikke sminke i det hele tatt. Hvor lenge har dere vært sammen? Har du noen spesielle komplekser som gjør at du liker deg selv mye bedre med sminke, dårlig hud eller lignende?
Gjest Gjest_Heidi_* Skrevet 28. januar 2010 #7 Skrevet 28. januar 2010 Jeg tipper at du TS er ganske ung..Og i så fall er dette en problemstilling du kjapt kommer til å vokse av deg Det skal ikke være noe som helst problem å vise seg for kjæresten uten sminke. Jeg går aldri med sminke når det bare er meg og samboer som er hjemme og slapper av. Og selv om jeg stort sett sminker meg når jeg skal på skolen, er med venner osv., så har jeg ingen problemer med å droppe sminken de dagene jeg ikke gidder å "stresse med det". Samboeren sier ofte at han synes jeg er finere uten sminke enn med, og han liker naturlig/lite sminke mye bedre enn når jeg sminker meg "mye". (så da får vi vel bare stole på det;) ) :rødme: Bare prøv å slappe av angående denne frykten din for å vise deg for han uten sminke, hvis han mot formodning skulle like deg mindre etter å ha sett deg "au natural" så er han uansett ikke noe å samle på
Rosalie Skrevet 28. januar 2010 #8 Skrevet 28. januar 2010 Det har da aldri vært noe problem - ei heller da jeg var 15 år og i tillegg hadde tannregulering.
Gjest Diane Skrevet 28. januar 2010 #9 Skrevet 28. januar 2010 Hvordan var det for dere jenter å vise dere for kjæresten deres uten sminke for første gang? Jeg synes ikke jeg er noe pen uten sminke, men ser ganske pen ut med. Derfor sminke jeg meg litt hver dag (foundation, pudder og rouge), og mer på fest ol. Gruer meg til den dagen han får se meg uten sminke, for da ser jeg jo litt anderledes ut:( Hah, det gjør jeg alltid ganske tidlig. Husker jeg var på date med en fyr jeg hadde datet en stund. Han la ikke merke til at jeg ikke hadde sminket meg en gang. Det irriterte meg litt med eksen også, han så aldri superforskjell på meg med eller uten sminke. (Gøy, når man har stått i en halvtime og funnet antrekk/sminke etc.). Men det er vel bare sånn menn er. Uansett, du har ingenting å bekymre deg for. Hvis han ikke liker deg uten sminke, er han ikke mye å samle på i det lange løp.
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2010 #10 Skrevet 28. januar 2010 Hvordan var det for dere jenter å vise dere for kjæresten deres uten sminke for første gang? Jeg synes ikke jeg er noe pen uten sminke, men ser ganske pen ut med. Derfor sminke jeg meg litt hver dag (foundation, pudder og rouge), og mer på fest ol. Gruer meg til den dagen han får se meg uten sminke, for da ser jeg jo litt anderledes ut:( Jeg er mann på 22 og har atopisk eksem, det gjør at jeg selv må bruke litt foundation for å tone ned sårene mine litt. Jeg var LIVREDD første gang jeg skulle kle helt av meg for kjæresten, fordi jeg har små sår over hele kroppen. Men hun reagerte ikke engang på det noe særlig Tok nettopp av meg skjorta for å telle hvor mange sår jeg har nett nå for å kunne svare deg nøyaktig, og telte 79 stykker. Og det er uten å ta med de jeg ikke kan se som i nakken og liknende, eller alle arrene jeg har (hundrevis\tusenvis, jeg aner ikke hvor mange?) i tilegg til røde områder rundt på kroppen min etter at jeg har dusjet Så mitt råd, ta det med ro. Det går fint Det sagt så er jeg ganske deilig uansett, det hjelper på å føle seg bra angående egen kropp
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2010 #11 Skrevet 28. januar 2010 Det sagt så er jeg ganske deilig uansett, det hjelper på å føle seg bra angående egen kropp Det skal absolutt nevnes at jeg ikke alltid har følt meg bra angående kroppen min! Men det gjør jeg nå
*Numi* Skrevet 28. januar 2010 #12 Skrevet 28. januar 2010 Jeg sa til noen kamerater en gang at jeg syntes jeg var så fæl uten sminke. En "dagen derpå" en dag etter fest hos en venninne var jeg sminkeløs, og de sa: "Har du ikke sminke på nå? For da er det jo nesten ikke noe forskjell jo!" Så jeg tror vi jenter ofte har en annen oppfatning av det enn gutter. Sier noen ganger til kjæresten min på en litt lat dag på sminkefronten at jeg føler meg så lite stilig i forhold til han, som ser så flott ut, men fine klær og bra hår, mens jeg går her sminkeløs og rar. Da sier han at jeg må slutte å tulle for jeg ser da fin ut uten sminke jeg, og er naturlig pen. Så det tror jeg neppe du skal bekymre deg for! Jeg fjerner alltid sminken min før jeg legger meg, så kjæresten min så meg uten ganske tidlig, men han sa aldri noe på det.
Gjest Gjest_Mathias_* Skrevet 28. januar 2010 #13 Skrevet 28. januar 2010 Jeg liker kjæresten min best uten sminke jeg Det søteste er når hun akkurat har stått opp og gjærne har litt bustehår. Ntåw så søt at :rødme:
Britt Banditt Skrevet 28. januar 2010 #14 Skrevet 28. januar 2010 Da jeg var 16 år og nettopp hadde fått kjæreste var jeg livredd for at han skulle se meg uten sminke. De kjærestene jeg har hatt etter det har jeg ikke brydd meg om sånt med
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2010 #15 Skrevet 28. januar 2010 Jeg liker kjæresten min best uten sminke jeg Det søteste er når hun akkurat har stått opp og gjærne har litt bustehår. Ntåw så søt at :rødme: Jeg tror mannen min ville humret og vært enig med deg i dette om meg. Jeg selv ser at jeg ser ut som et spetakkel fra nord og føler meg enda verre.
superior Skrevet 28. januar 2010 #16 Skrevet 28. januar 2010 Jeg traff kjæresten min uten sminke (fjelltur, hehe), så det har aldri vært noe problem for meg. Uansett ville jeg ha stolt nok på at han var glad i meg uten sminken også
Gjest Gjest_nathalie_* Skrevet 28. januar 2010 #17 Skrevet 28. januar 2010 var ikke noe problem å vise meg uten sminke i starten av forholdet med typen. tenkte ikke noe spess på det en gang. han er da ikke sammen med meg pga sminken uansett så. kan godt gå uten sminke til vanlig uten at det gjør noe. han sier jeg er finest uten så
Alladin Skrevet 28. januar 2010 #18 Skrevet 28. januar 2010 Har aldri hatt problemer med å vise meg uten sminke for mine kjærester. En annen ting jeg ikke sjønner er de som ikke tør å vise seg naken.
MissStiles Skrevet 28. januar 2010 #19 Skrevet 28. januar 2010 Jeg blir fort vant til å ikke vise meg for kjæresten min uten sminke.
Gjest Gjest_gjest Skrevet 28. januar 2010 #20 Skrevet 28. januar 2010 Jeg har vært sammen, og bodd med, min kjære i 2 år, og jeg liker ikke å gå uten sminke. MÅ ha litt mascara på vippene i det minste, siden de er ikke-eksisterende uten. Har ikke noe med at jeg ikke vil at han ikke skal se meg uten sminke, men at jeg føler meg mer vel med det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå