Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vanligvis henger jeg meg ikke opp i andres utseende eller klesstil. Men når jeg ser kvinner med opptegnede strek-øyebryn, får jeg litt noia. Noen har kanskje smale øyebryn fra naturens side, og det er greit nok. Men jeg har av og til studert disse med opptegnede øyebryn, og ser at de engang har hatt brede og kraftig bryn, fordi det er en slags skygge akkurat der brynet var.

Det jeg ikke kan begripe, er at noen faktisk napper vekk alt av bryn, og heller velger å gå rundt med kunstige streker langt opp i pannen! Det ser jo helt koko ut. Hvorfor velger noen å gjøre dette? :tristbla:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker øyenbrynsblyant. Jeg har ikke nappet bort brynene mine, bare de hårene under som er liksom under brynene. Det er ganske glissene, men har en pen fasong...heldigvis, ikke for brei og ikke for tynn.

Men jeg bruker brynblyant.....er det trasig, stykt, dumt, totalt fært?

Du har kansje bleika hår eller en annen manipulering av skjonnheten, eller???? erdet bedre liksom?

Skrevet
Jeg bruker øyenbrynsblyant. Jeg har ikke nappet bort brynene mine, bare de hårene under som er liksom under brynene. Det er ganske glissene, men har en pen fasong...heldigvis, ikke for brei og ikke for tynn.

Men jeg bruker brynblyant.....er det trasig, stykt, dumt, totalt fært?

Du har kansje bleika hår eller en annen manipulering av skjonnheten, eller???? erdet bedre liksom?

Hallo! Nå var det ikke slike som deg jeg tenkte på. Du pynter jo bare litt på de brynene du har. Det er ikke noe galt i det. Det er heller ikke noe galt i å supplere litt med en øyebrynsblyant om man har glisne bryn. Jeg snakker om de som i utgangspunktet hadde vanlige/kraftige bryn, og som napper bort absolutt alt.

Jeg har forresten ikke bleika hår, er naturlig mørk.

Skrevet

Jeg veeet! Venninnen min ser slik ut, og er attpåtil klar over det. Tror jeg skal kjøpe en bra øyebrynsskygge til henne..

Skrevet

uff så stygt :@ jeg bruker litt farge men fordi jeg har så bleke øyebryn at de nesten ikke syns! :(

Skrevet

Skjønner hva du mener!

Det ser helt feil ut med tynne streker tegna oppå bryn som er helt nappet/barbert bort. Ser faktisk ganske billig ut;)Ikke ment for å støte noen, men det finnes så mye bedre måter å gjøre det på!

Noe helt annet er å bruke farge på sine egene bryn, det blir ofte veldig fint!

Skrevet

Dette er et fenomen som jeg har fundert mye på også.. :ler:

For meg er litt av målet med sminke at det skal se sånn nogenlunde naturlig ut. Ihvertfall med tanke på foundation, øyebryn osv., så er min regel at jo mindre sminket det ser ut, jo bedre er det.

Og hva ser vel mer naturlig ut enn to digre blyantstreker midt i panna liksom? :ler: Jeg har pr dags dato aldri sett noen som faktisk kler dette.

Jeg må le litt, for slike streker får meg til å tenke på ei venninne som i alle år har sverget til å barbere bort øyebryna og erstatte de med to kullsorte streker. Det er en ting at det ikke ser pent ut når de er på plass, men det ser jaggu ikke mye bra ut når man fjerner sminken og plutselig sitter der helt uten øyebryn heller. :lur: I min venninnes tilfelle smittet det også av, så flere ganger når hun hadde sovet over satt jeg igjen med øyebryna hennes på putetrekket. For ikke å snakke om at hun brukte en evighet på å sminke seg, for det er ikke bare bare å få de til å se sånn ca like ut heller. Og det blir jo ekstra søtt når man i tillegg begynner å legge inn kruseduller og "pynt" som en del av dekoren. :ler:

Nei, huff, beklager til alle de som har slike øyebryn, men jeg skjønner virkelig ikke greia. Så mye pes for å gjøre noe som i bunn og grunn gjør at man ser verre ut? I don`t get it.. :ler:

Skrevet

yeeees, jeg klarer ikke slutte å le!

Skrevet
:ler: Herregud, det ser helt for jævlig ut..
Skrevet

Men er det en lov som sier at man må ha mørk lipliner når man tegner på bryn? Eller er det en tilfeldighet at alle med påtegnede bryn ikke klarer å finne rett lipliner?

Skrevet
Men er det en lov som sier at man må ha mørk lipliner når man tegner på bryn? Eller er det en tilfeldighet at alle med påtegnede bryn ikke klarer å finne rett lipliner?

Det tenkte jeg på også.. :ler:

Min umiddelbare teori er at disse menneskene ikke har speil og/eller burde ha vært en tur hos optikeren. Kanskje det rett og slett finnes en lite kjent synsforstyrrelse som gjør at blyant-øyebryn og mørk lipliner ser hot ut? :lur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...