Gå til innhold

Sexy chics

Fremhevede innlegg

Gjest Wooooeo
Skrevet

Har dere gutta noe "fasit" på hvordan en jente blir sexy? Er det noen sexy chics i noen spesielle scener i noen spesielle filmer? Noen man kan "herme etter"?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_hm_*
Skrevet
Har dere gutta noe "fasit" på hvordan en jente blir sexy? Er det noen sexy chics i noen spesielle scener i noen spesielle filmer? Noen man kan "herme etter"?

Nok et eksempel på den fæle trenden med ukebladbilde på hvordan man skal være og se ut...det er jo ingen som lenger tror det er greit og sexy å være seg selv! Om man ikke er seg selv, hvem er man da? :nei:

Skrevet
Nok et eksempel på den fæle trenden med ukebladbilde på hvordan man skal være og se ut...det er jo ingen som lenger tror det er greit og sexy å være seg selv! Om man ikke er seg selv, hvem er man da? :nei:

sexy? Jeg er ikke særlig sexy, men vil så gjerne få gutta til å falle for meg :(

(er forresten ikke stygg)

Skrevet
sexy? Jeg er ikke særlig sexy, men vil så gjerne få gutta til å falle for meg :(

Men altså, du er god nok som du er! Mange pene og sexy mennesker er ulykkelige og ensomme selvom, og det er ikke noe du kan gjøre annet enn å være glad i deg selv som du er, og være den du er, som kan hjelpe deg.

Hvorfor vil du at de skal falle for deg? Så om du vet du er grei nok og pen nok, så må du ha det bekreftet av noen andre for at det skal være sant?

Det er ingen utenfra som kan gi deg noe, det må du finne i deg selv, vennen. :klemmer:

Gjest brutal_mann
Skrevet

Jessica Rabbit. Nei, jeg tuller ikke.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Falle for deg eller pule deg? To forskjellige ting. Puling går på utseende, forhold på personlighet. Så om du vil pule så flash litt hud, om du vil ha forhold så vær hyggelig, smilende og etterrettelig. Ha egne meninger o.l.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Ville aldri falt for noen som skal bestrebe det "å være sexy"...

det tilfaller noen naturlig - andre ikke, så enkelt er det !

Gjest jente, svarer likevel
Skrevet

Du sier selv at du ikke er sexy. Du kan aldri bli sexy med den holdningen.

Selv synes jeg at jeg er sexy, kanskje mer med årene. Det er nok hemmeligheten, at du vet det med deg selv. :)

Skrevet
Jessica Rabbit. Nei, jeg tuller ikke.

Men hun er vakker! Jeg er ikke stygg, men ikke veldig vakker heller. Jeg har et pent fjes, men en litt slapp og smålubben kropp. Haha! Tror jeg ville virka passe teit om jeg skulle oppført meg som henne. Men takk for klart svar uansett.

Ser at folk reagerer på at jeg vil "forandre" meg for at han skal falle for meg. Det er jo ikke rart. Når du er så forelsket som jeg ville du gjort hva som helst. Virkelig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...