Gå til innhold

Kan alle gutter se hit litt?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har aldri opplevd at noen har reagert negativt på det :lur:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_mann
Skrevet

Det spørs mye hvor spruten kommer ut. Er det fra skjeden eller urinrøret? Inkontinens under orgasme er turnoff..

Gjest frk larsen
Skrevet

Herlig land. Fra skjeden vel.

Jeg får det til av og til, men vet ikke hvordan. Da kjæresten klarte å få meg til å sprute for første gang gjennom forholdet vårt, så merket han det ikke før jeg sa det!! =O

Gjest Gjest_Lisa_*
Skrevet

jeg har merket att det har vært VELDIG vått etter meg ett par ganger. Men aldri merka att det har spruta. Men når det spruter, f.eks når man blir slikket, kan det sprute rett i ansiktet på gutten da eller? :P hadde sikkert vært litt flaut .

Skrevet
jeg har merket att det har vært VELDIG vått etter meg ett par ganger. Men aldri merka att det har spruta. Men når det spruter, f.eks når man blir slikket, kan det sprute rett i ansiktet på gutten da eller? :P hadde sikkert vært litt flaut .

VELDIG våt kan alle bli. Men om man aldri har gjort det før er det vanligst at det bare renner ut. En skikkelig sprut er det få som klarer siden man gjerne holder igjen når følelsen kommer!

..og en ting til litt på siden. Jeg tviler på at det hadde vært noe å bli flau over, tror mange hadde syntes det var råkult ;)

Skrevet

Spruting er rådigg!

Paradoksalt nok er den eneste gangen jeg har opplevd det den første gangen jeg fingret ei jente.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...