Gjest Gjest_Lille meg_* Skrevet 28. januar 2010 #1 Skrevet 28. januar 2010 Hvordan ville dere gutter reagert dersom en jente dere netopp har begyndt å date viser seg å være en spruter? Er det sexy, deilig eller bare ekkelt og grisete? Og dere jenter som spruter, hvordan har gutta reagert på dette?
Gjest Mads Skrevet 28. januar 2010 #3 Skrevet 28. januar 2010 Hvordan ville dere gutter reagert dersom en jente dere netopp har begyndt å date viser seg å være en spruter? Er det sexy, deilig eller bare ekkelt og grisete? Og dere jenter som spruter, hvordan har gutta reagert på dette? SUUUUUUPERt!
Tempus Fugit Skrevet 28. januar 2010 #6 Skrevet 28. januar 2010 (endret) Som alle de andre over her, så hadde jeg synes det hadde vært kjempespennende. Samtidig så skal jeg innrømme at det kan jo være at det ikke er noe for meg, siden jeg aldri har prøvd det før! Selv om jeg fantaserer/tenner veldig på det Endret 28. januar 2010 av Tempus Fugit
Aryia Skrevet 28. januar 2010 #8 Skrevet 28. januar 2010 Sambo er ingen fan av det for å si det sånn..
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2010 #9 Skrevet 28. januar 2010 Sambo er ingen fan av det for å si det sånn.. For en pingle! Men som du ser, er det mange menn der ute som er villig til å overta hans rolle...
Lapetos Skrevet 28. januar 2010 #10 Skrevet 28. januar 2010 Det er meget, meget, meget sexy og ufattelig opphissende :)
Gjest Gjest_hogwash_* Skrevet 28. januar 2010 #11 Skrevet 28. januar 2010 Hvordan ville dere gutter reagert dersom en jente dere netopp har begyndt å date viser seg å være en spruter? Vanligvis er det bare gøy, men kan bli litt slitsomt i lengden
Jacko Skrevet 28. januar 2010 #12 Skrevet 28. januar 2010 Jeg føler meg skikkelig teit... Hva er en spruter?
Haugesund Skrevet 29. januar 2010 #13 Skrevet 29. januar 2010 det skjedde med meg en gang, og han jeg hadde sex med var helt i himmelen av stolthet over at han hadde fått en jente til og sprute, for det var vist første gang:P
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2010 #14 Skrevet 29. januar 2010 Jeg får det ikke til, men jeg kan love deg at mannen prøver å få meg til å sprute, hehe... Han tenner noe enormt på det.
SMann Skrevet 29. januar 2010 #15 Skrevet 29. januar 2010 Noen kvinner er tørre, noen blir våte, noen renner og andre spruter. Dere er deilige uansett... Hvis du først er av typen som spruter så er det jo bare et kompliment for oss gutta at du nyter det....ikke hold igjen!!
Gjest Mr Mister Skrevet 29. januar 2010 #16 Skrevet 29. januar 2010 Spruting er oppskrytt og betyr ikke en dust for meg. Deilige myke runde lår, fast rumpe, smal midje og våt barbert fitte, kort sagt personligheten, betyr alt.
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2010 #17 Skrevet 29. januar 2010 Spruting er oppskrytt og betyr ikke en dust for meg. Deilige myke runde lår, fast rumpe, smal midje og våt barbert fitte, kort sagt personligheten, betyr alt. hehe. TP. Er du en av disse som nærmest dehydrer ved sprutingen hadde nok den første fascinasjonen raskt forsvunnet. Kjedelig for oss gutta som får dere til å komme hver gang, vettu!
angkortom Skrevet 29. januar 2010 #18 Skrevet 29. januar 2010 Det blir ihvertfall ikke meg som tørker opp og vasker etterpå.
Gjest Armule Skrevet 30. januar 2010 #19 Skrevet 30. januar 2010 Hehe! Han jeg holder på med nå tror jeg ble ganske begeistret for det. Og jeg spruter hver gang, flere ganger, når vi har sex. Kuken hans er bare perfekt for det. Og han ser ikke ut til å ville at jeg skal stoppe heller!
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2010 #20 Skrevet 1. februar 2010 typen min har så lyst til at jeg skal sprute, men vi får det ikke til.. noen tips på hvordan vi skal få det til?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå