Gå til innhold

rynair

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_anonym_*
Skrevet

hei :)

jeg skal reise med rynair, fra rygge til london. jeg lurte på om de er strenge med håndbagasje? kan jeg ta med meg linser, må jeg ha legeerklæring på linsene? kan jeg ta med litt ekstra undertøy i tilfelle kofferten blir borte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan ta med det du vil i håndbagasjen (tror det er maks 10kg), utenom det vanlige: saks, kniver, væske på mer enn 1dl osv.

Så det skal ikke være noe problem å ta med linser.

Skrevet

Hvorfor skulle du ikke fått tatt med undertøy? :fnise:

Skrevet
hei :)

jeg skal reise med rynair, fra rygge til london. jeg lurte på om de er strenge med håndbagasje? kan jeg ta med meg linser, må jeg ha legeerklæring på linsene? kan jeg ta med litt ekstra undertøy i tilfelle kofferten blir borte?

Du skal fint kunne ta med deg slike ting ja, men all væske må være etter samme regler som alle andre flyselskapene, det er det sikkerhetskontrollen som styrer og ikke flyselskapene.

Det vil si at ligger linsene i væske, så må du putte dem i den gjennomsiktige posen for væske, samme med linsevæske.

Underbukser ser jeg ikke vhorfor du ikke skulle kunne ta med, kan sikkert fylle hele håndbagasjen med underbukser om du ønsker det, ikke noe farlig med undisser. :)

Gjest Gjest_anonym_*
Skrevet

jeg formulerte meg litt dårlig, kanskje. det jeg mente med undertøy var egentlig en liten koffert jeg kan ha viktige ting som undertøy, ekstra bukse/genser.. slike ting. men takker for svar:)

Skrevet
jeg formulerte meg litt dårlig, kanskje. det jeg mente med undertøy var egentlig en liten koffert jeg kan ha viktige ting som undertøy, ekstra bukse/genser.. slike ting. men takker for svar:)

du kan ha med håndbagasje ja, men du kan bare ha med en om du bare betaler for en.

Og det er spesifikke mål og vekt den må følge, dette finner du helt sikkert på deres hjemmeside, hvor stor og tung den kan være altså.

Noen ganger er de strikte og passer veldig godt på, andre ganger er di ikke så strikte, men Ryanair er vel de JEG har sett er ganske strenge, ihvertfall der jeg har sett dem. Sånn på at har du kun betal en, så får du bare ta med en.

Gjest Gjest_anonym_*
Skrevet
du kan ha med håndbagasje ja, men du kan bare ha med en om du bare betaler for en.

Og det er spesifikke mål og vekt den må følge, dette finner du helt sikkert på deres hjemmeside, hvor stor og tung den kan være altså.

Noen ganger er de strikte og passer veldig godt på, andre ganger er di ikke så strikte, men Ryanair er vel de JEG har sett er ganske strenge, ihvertfall der jeg har sett dem. Sånn på at har du kun betal en, så får du bare ta med en.

jeg har ikke betalt for håndbagasje, men jeg betalte 300 kr for innsjekket bag. jeg leste noe på en side om at håndbagasjen ikke kunne overstige 10 kg. men som sakt har ikke betalt for noe håndbagasje.

Skrevet
jeg har ikke betalt for håndbagasje, men jeg betalte 300 kr for innsjekket bag. jeg leste noe på en side om at håndbagasjen ikke kunne overstige 10 kg. men som sakt har ikke betalt for noe håndbagasje.

Nei, du betaler vel ikke for håndbagasje, men da er det bare en kolli som er tenkt også, når håndbagasjen er i prisen.

Skrevet

Hvis du har betalt for en kolli (som sendes med flyet) så kan du pakke hva som helst. Ikke sprengstoff og våpen da, men normale ting.

I håndbagasje kan du ha EN ting å bære på. En veske eller en bag. Alt må være innen for Ryanair sine mål og vekt.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

hvordan bestiller man setereservasjon?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...