Gjest Trajan Skrevet 28. januar 2010 #1 Skrevet 28. januar 2010 Jeg har en liten mistanke om at min søster kan være min halvsøster. Synes dere jeg burde spør om dette eller bare la det ligge ?
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2010 #2 Skrevet 28. januar 2010 Vil det forandre deres forhold om hun er din halvsøster? Hvis du ikke vil ha forandring synes jeg ikke du skal spørre.
MissStiles Skrevet 28. januar 2010 #3 Skrevet 28. januar 2010 Vil det forandre deres forhold om hun er din halvsøster? Hvis du ikke vil ha forandring synes jeg ikke du skal spørre. Det lurer jeg også på. Jeg fikk vite når jeg var yngre at søsteren min er halvsøsteren min. Rart at vi har to pappaer, selvom om vi er vokst opp med den samme. Men hun er fortsatt søsteren min. Uansett hvem faren hennes og faren min er.
Gjest Gjest_Trajan_* Skrevet 29. januar 2010 #4 Skrevet 29. januar 2010 Vil det forandre deres forhold om hun er din halvsøster? Nei egentlig ikke.
leirbål Skrevet 31. januar 2010 #5 Skrevet 31. januar 2010 Jeg ville spurt moren eller faren din om dette er noe du tenker en del på. Men ikke nevn noe til søsteren din uten at du har snakket med dem om det. Det er ikke sikkert hun vil takle det så greit. Om det er fordi hun er svært ulik deg er det helt normalt. To jeg vet om har helsøsken som man ikke ville trodd var i slekt engang. Men det er ingen tvil om at de er søsken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå