Gå til innhold

Jeg er i sjokk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fram til nå trodd det var Fredag

Jeg lurer på hvor Onsdagen ble av.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sokketrollet tok den. :tristbla:

Han sitter inne i vaskemaskinen min og eter sokkene mine også... og gjemmer husnøklene mine :kjefte:

Skrevet
Sokketrollet tok den. :tristbla:

Han sitter inne i vaskemaskinen min og eter sokkene mine også... og gjemmer husnøklene mine :kjefte:

Sokketrollet...Ja kanskje det

Kanskje det tar dager fra meg og ikke sokker siden jeg aldri har mistet sokker i vaskemaskinen

Skrevet
Sokketrollet...Ja kanskje det

Kanskje det tar dager fra meg og ikke sokker siden jeg aldri har mistet sokker i vaskemaskinen

Alle husholdninger har sitt eget sokketroll, men det varierer veldig hvor aktive de er, og hvilke matvaner de har.

Ditt sokketroll har tydeligvis lagt sin elsk på dager, ja :jepp:

Men du skal ikke se bort fra at han endrer matvaner og begynner å ete andre ting, som f.eks viktige brev, tv-programmer og bilnøkler.

Skrevet

:skratte:

Her hos oss er sokketrollet veldig glad i mannens leppepomader, slik at han må ta mine... :fnise:

Skrevet
Alle husholdninger har sitt eget sokketroll, men det varierer veldig hvor aktive de er, og hvilke matvaner de har.

Men du skal ikke se bort fra at han endrer matvaner og begynner å ete andre ting, som f.eks viktige brev, tv-programmer og bilnøkler.

Det virker slik...Jeg vet det driver på med ting

Men skulle ønske det var noe annet en dager. Hadde vært greit og huske hva jeg gjorde på onsdag eller i går.

Skrevet
:skratte:

Her hos oss er sokketrollet veldig glad i mannens leppepomader, slik at han må ta mine... :fnise:

Ja, jeg kan tenke meg at det stakkars sokketrollet får tørre lepper av å knaske sokker hele dagen, så det er jo faktisk litt synd på det :sjenert:

Skrevet

For ikke å snakke om Visa- kortet!

Skrevet
Det virker slik...Jeg vet det driver på med ting

Men skulle ønske det var noe annet en dager. Hadde vært greit og huske hva jeg gjorde på onsdag eller i går.

Eh, i går VAR onsdag.

Skrevet
Eh, i går VAR onsdag.

Ja det er jo det jeg sier. Og jeg husker ingenting det er som helle den dagen har forsvunnet.

Skrevet
Ja det er jo det jeg sier. Og jeg husker ingenting det er som helle den dagen har forsvunnet.

Og jeg satt faktisk frem til sånn ca nå og trodde det var onsdag i dag, så sokketrollet har nok tatt onsdagen min også. Her har vi full kontroll folkens! Finnes det noe man kan mate sokkedyret med slik at det slutter å spise ting som man faktisk trenger?

Skrevet

Du kan få min onsdag? Jeg hadde tirsdag i går og i dag er det torsdag så jeg har en hel, ubrukt onsdag å donere...

Skrevet
Du kan få min onsdag? Jeg hadde tirsdag i går og i dag er det torsdag så jeg har en hel, ubrukt onsdag å donere...

Jeg takker og bukker! :ler:

Skrevet

Men da ser det jo ut til at sokketrollet har stjålet onsdagen din også, Cata :sjenert:

Hva gjør sokketrollet med alle dagene? :klø:

Skrevet
Men da ser det jo ut til at sokketrollet har stjålet onsdagen din også, Cata :sjenert:

Hva gjør sokketrollet med alle dagene? :klø:

Sokketrollet trenger alle dagene til å spise sokker. Og så til å smøre leppene, for det får så tørre lepper av å spise sokker. :lur:

Skrevet
Jamen hvorfor bare onsdager?

Vet du ikke at sokker smaker best på onsdager? Alle vet jo det! :skratte:

Skrevet

Men jeg har alltid lurt på om mitt sokketroll bor i vaskemaskina mi eller i tørketrommelen?! Tror jeg burde begynne å kontrollere når jeg flytter klærne fra vaskemaskina til tørketrommelen... Også tror jeg sokketrollet mitt ser dårlig for brillene er stadig vekk på avveie..! :klø:

Skrevet

Tror sokketrollet også gjør sånn at helga går så fort. Tipper den skaper litt ubalanse i verden med alle sokkene den stjeler...

Skrevet
Vet du ikke at sokker smaker best på onsdager? Alle vet jo det! :skratte:

ÅÅÅÅÅååååja! *opplyst* :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...