Gjest MissBella Skrevet 28. januar 2010 #1 Skrevet 28. januar 2010 Er det noen som trener der? Er det et bra treningssenter? Vika? Majorstua? Vurderer å begynne å trene der.
vana Skrevet 20. februar 2010 #2 Skrevet 20. februar 2010 Jeg trente der før, og var veldig fornøyd! Gode gruppetimer, rent, fine priser og bra åpningstider. Absolutt til å anbefale! Jeg har vært på Vika, Majorstua og Møllerparken, og alle er veldig bra
Gjest MissBella Skrevet 5. april 2010 #4 Skrevet 5. april 2010 Så bra! Da har jeg fått en gratis prøvetime. Bare bli kvitt forkjølelsen min så skal jeg komme meg dit. Best på Vika el Majorstua?
Mir Skrevet 6. april 2010 #5 Skrevet 6. april 2010 Men...! jeg var ikke i oslo sentrum, men i Asker, og pga at det er så god pris på abonnementet der kom det jo mange folk dit. Måtte ofte vente lenge for å kunne bruke diverse apparater eller maskiner, fordi det ble overflod av folk etter normale jobbtider. Vet ikke hvordan de har det i sentrum, men... Det var faktisk dette som fikk meg til å slutte der, fordi jeg fikk jo ikke trent effektivt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå