Xtra_lilje Skrevet 28. januar 2010 #1 Skrevet 28. januar 2010 Sitter på ebay og skal handle Exuviance. Har en selger jeg skal handle fra som er top-rated. Men når jeg klikker meg inn på produktet, så kommer denne meldingen: Unfortunately, access to this particular listing or item has been blocked due to a Paris commercial court decision that bans trade of certain authentic perfumes and cosmetic products on eBay because of French selective distribution laws. eBay is appealing this ruling but is nevertheless required to enforce it. We are blocking your viewing in an effort to comply with this court decision. Regrettably, in some cases, we may prevent users from accessing items that are not within the scope of the decision because of limitations on existing technology. Har prøvd andre merker, bare for å teste, lancome, dior - men får samme meldingen uansett. Betyr det at vi i Europa ikke lenger får kjøpe sminke/hudpleie på ebay??
Xtra_lilje Skrevet 28. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 28. januar 2010 Hva prøvde du da? Jeg får opp noe, men stort sett får jeg den samme meldingen.
Aryia Skrevet 28. januar 2010 #4 Skrevet 28. januar 2010 Sjekket sider for Exuviance, Decleor, Estee Lauder.. ++
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2010 #5 Skrevet 28. januar 2010 Det var merkelig :klø: Jeg klikket meg inn på diverse sminkeprodukter men jeg fikk heller ikke opp den meldingen
Xtra_lilje Skrevet 28. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 28. januar 2010 Hmmm... nå prøvde jeg en annen nettleser og da gikk det? Prøvde med Firefox isted, nå prøvde jeg Explorer...
Aryia Skrevet 28. januar 2010 #7 Skrevet 28. januar 2010 Link til produktene hvor du får opp meldingen?
Xtra_lilje Skrevet 28. januar 2010 Forfatter #8 Skrevet 28. januar 2010 (endret) Meldingen i Firefox...kommer når jeg trykker videre fra selve søkesiden ( søkte Exuviance ). Men som sagt - nemo problemo i Explorer :klø: Endret 28. januar 2010 av Xtra_lilje
Xtra_lilje Skrevet 28. januar 2010 Forfatter #10 Skrevet 28. januar 2010 Bruker du firefox? problemet er jo løst, siden jeg får gjort det via ebay, men ble nysgjerrig også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå