Gå til innhold

Vondt når han kommer inni meg

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Marte_*
Skrevet

Hei!

Jeg og kjæresten min har ganske ofte sex, og før jeg begynte på p-piller slet jeg ikke med svie etter sex i det hele tatt, fordi han da brukte kondom..men med engang jeg startet på p-pillene og han begynte å komme inni meg merker jeg at jeg får en helt ekstrem svie i skjeden...hva kan dette være?

Det er fryktelig irriterende og vondt, og jeg begynner å bli litt oppgitt.

jeg går på mercilon 28, kan det ha noe med pillene å gjøre?

PS: Han er den eneste jeg har hatt sex med, så har ikke noen å sammenligne med..

og en liten ting til! Hvis vi ikke har hatt sex på en stund, så pleier det å gjøre litt mindre vondt når han kommer i meg.

Noen som har opplevd det samme eller som vet hva det kan være?

Hilsen marte, 19 år :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan være en soppinfeksjon. Prøv en canestenkur reseptfritt fra apoteket. Anbefaler tablett og krem.

Hvis det ikke hjelper, kan du jo ta deg en tur til gynekologen. Det er ikke farlig :)

Skrevet

Ja, dette har jeg opplevd med min første kjæreste. Hos meg var det en sterk svie i skjedeåpningen idet sæden rant ut igjen. Det var så vondt at det endte med at han avsto fra å komme inni meg når vi hadde sex.

Med senere partnere har dette ikke vært et problem. Kan hende vi ikke hadde nok forspill. Denne mannen var også ganske velutstyrt, og i tillegg var det i begynnelsen av mitt sexliv. Lei for at jeg ikke kan gi deg stort mer enn min erfaring, da jeg faktisk ikke vet selv hva som forårsaket det.

Er du våt nok når dere har sex?

Skrevet

Kanskje dere har en veldig forskjellig ph verdi? Eventuelt at du har fått noen få smårifter under sex, og når det kommer sæd (som er salt) på de så svir det....?

Skrevet

jeg har faktisk hørt at noen kan vær allergisk mot typen sin sæd, men det er veldig sjeldnt! Da skal det vist svi etter han kommmer inni deg..

Har nok ikke noe med p-pillene å gjøre, gå til legen å snakk med han eller hun om det, alltid det tryggeste, selv om detkan være litt fløut så går det bra :)

Skrevet

Jeg har det helt likt! Å jeg går også på Mercilon28! Kan ikke huske at jeg slet med dette før når jeg gikk på andre piller når jeg tenker på det.

Kan det ha en sammenheng??

Eller kanskje vi er allergiske :sukk:

Gjest Gjest_Marte_*
Skrevet

mistmaya; har vært hos gynekolog fordi jeg trodde først at det var en soppinfeksjon, og det var det ikke! Gynekologen fant heller ingen "feil"

det er helt likt som du hadde det "fink" ! Svir når sæden renner ut, og kjæresten min er også ganske velutstyrt;)

Er våt nok, det kan jeg garantere.

Googla litt og da fant jeg masse om dette med ph-verdier..får vel bare lese litt!

Skrevet

Jeg har lest noen tråder her inne før om folk som blir lettere sår i underlivet når de går på p-piller.. Det kan kanskje være verdt forsøket å skifte.

Er det kun når han kommer inni deg at du får vondt?

• 4 måneder senere...
Gjest Merci
Skrevet

Jeg blir alltid "tørket ut" nedentil av hormonelle preventiver og det gjør direkte vondt. Siden jeg trenger prevensjon og sykluskontroll er det bare sånn det er dessverre. Vært hos lege og ikke noe galt. Så der er det altså bedre med kondom for min del. Har opplevd å ta kreftprøve hos gynekolog og da fikk de ikke nok på den pinnen til å gjennomføre testen, så tørt var det. De sa det ikke men det er det jeg tror det kom av. Aldri opplevd dette når jeg ikke har gått på hormonell prevensjon. Fordelen ved å tørke ut for meg er at blødningene blir mye mer behagelige. Kortere varighet og svakere og mindre blødninger og derfor mindre mangel på jern i blodet. Noe som for meg er flere store pluss.

Ønsker deg lykke til og håper at du finner ut av hvorfor du har det slik :klemmer:

Skrevet

Jeg har det slik jeg også. Er allergisk mot han ;) Og jeg bruker p-ring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...