Gå til innhold

Tullebrukere på kg

Fremhevede innlegg

Skrevet

I løpet av de siste månedene har det blitt flere og flere brukere her på kg som kun er her for å skrive "tulleinnlegg". Disse brukerne skriver utrolig mange innlegg hele tiden, gjerne på snikksnakk, ordleker og diverse dagbøker som er opprettet for nettopp det å skrive mest mulig "tulleinnlegg".

Noen har vært her litt lengre, men jeg har merket en tendens til at flere og flere bruker kg for å skrive flest mulig innlegg som ikke inneholder annet enn tull.

Hvorfor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har gjort det engang, fordi jeg var i tøysehumør.

ville bare få folk til å smile litt.

ellers skriver jeg vanlige innlegg.

synes det er mye verre når noen skjeller andre ut, fornærmer dem osv.

Skrevet

Hva er definisjonen av et tulle innlegg da? :question: Vet ikke om jeg har skrevet ett. Tror ikke det. :sukk: Jo foresten en gang når jeg var ny, men da var jeg "gjest". :lur:

Men jeg er helt enig. Noen tråder er bare på tull og burde slettes med en gang.

Gjest Gjest_Jane Doe_*
Skrevet

Blir ganske oppgitt selv. Ikke bare av tullebrukere, men av gjester som lager tulletråder, ikke bare de helt opplagte (som jeg ikke skjønner at folk svarer seriøst på etter det har kommet mange innlegg som sier at dette er bare tull - IKKE MAT TROLLET!!!), men blir mest irritert over de som lager tråder som er en slags forenklet versjon av reelle problemstillinger en trådstarter (helst en bruker har hatt) og som derfor ikke er så tydelig er tull, men når man husker tråden ser man jo at dette er en blåkopi.

Har bruker her, men skriver helst som gjest pga personvern og yrke, ikke fordi at jeg er ute etter å tulle eller ikke kan stå for det jeg mener.

Skrevet

Så lenge trådene ikke skader noen så ser jeg ikke problemet.

Skrevet
Så lenge trådene ikke skader noen så ser jeg ikke problemet.

Ikke jeg heller.

Slutt å klag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...