klaraklokk Skrevet 2. september 2003 #1 Del Skrevet 2. september 2003 Hvor mye stæsj skal du ha i håret. Jeg tenker da på slør, tiara, perler osv. Jeg er så usikker på hva jeg skal ha. Jeg vet ikke om jeg vil ha slør. Om jeg skal ha tiara. Det jeg egentlig har mest lyst på er noe slikt http://www.planningpotpourri.com/photo/ind...pl?photo=141635 med eller uten slør. Hva syns du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bookwormgirl Skrevet 3. september 2003 #2 Del Skrevet 3. september 2003 Jeg har også store problemer med å planlegge dette. Problemet er at jeg ikke vet hvordan håret mitt ser ut før til neste sommer!! Jeg er så rastløs at jeg skifter frisyre i tide og utide... Hva med slør til kort hår? Hvordan får man evt festet det? :o Jeg er i utgangspunktet skikkelig hypp på tiara, men jeg har lyst på en som er gullfarget. Har noen sett noe sånt? Det er ca 1 million forskjellige i sølv, perler, strass ++++ Men ingen i gull med steiner? Tips meg gjerne hvis noen vet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 3. september 2003 #3 Del Skrevet 3. september 2003 Jeg skal ha slør og tiara. Ikke noe dill dall selvom det var fint på bildet..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
9na Skrevet 3. september 2003 #4 Del Skrevet 3. september 2003 Kun slør for meg. Synes tiara ser kjempefint ut på andre, men helt feil på meg! Tror jeg går for minst mulig stæsj i håret. Vet ikke om jeg skal ha det satt opp heller, jeg har aldri håret satt opp til vanlig, og trives ikke med det. Man først: finne kjole! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minniepus Skrevet 3. september 2003 #5 Del Skrevet 3. september 2003 Søstra mi (min frisør) har nevnt blomster. Ellers aner jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
klaraklokk Skrevet 3. september 2003 Forfatter #6 Del Skrevet 3. september 2003 Det går å ha slør på kort hår. De slørene jeg har sett har kam som man fester det med. Antar da at frisøren tupperer el noe å setter det i. Jeg prøvde både tiara og slør på brudesalongen skjønner dere. Men jeg syns jeg så ut som en bløtkake. Var ikke meg. det må bli en av delene i tilfelle. Men så kom jeg over den frisyren da.... Kan bli veldig fin til kjolen.Men jeg heller nok over til uten slør. Det er godt jeg har lenge igjen på å bestemme meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Muppi Skrevet 10. september 2003 #7 Del Skrevet 10. september 2003 Oi, denne siden har jeg ikke sett før nå!!!Jeg skal ha laaaaaaangt slør, men ingen tiara. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 15. september 2003 #8 Del Skrevet 15. september 2003 Og jeg blir omvendt av Muppi - jeg skal ha tiara, men ikke slør! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Tiili¤ Skrevet 22. september 2003 #9 Del Skrevet 22. september 2003 Jeg skal ha tiara, og slør som rekker sånn ca ned på rumpa, siden jeg har slep på kjolen. 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 22. september 2003 #10 Del Skrevet 22. september 2003 Jeg skal ha slør og små krystaller i håret (eller på sløret, har ikke bestemt meg enda) Skal ha håret på samme måte som på bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse-vil-ikke Skrevet 22. september 2003 #11 Del Skrevet 22. september 2003 Jeg her ikke helt 100% sikker enda, men tipper jeg ender opp med slør, (langt) og litt perler i håret. Men det avhenger av kjolen da - perler på kjolen = perler i håret, "diamanter" på kjolen = "diamanter" i håret etc. Men har mest lyst på perler. Liker det godt! Men jeg vil bare ha litt, ikke for mye. Less is more! Lille Lotte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 27. september 2003 #12 Del Skrevet 27. september 2003 Jeg hadde ikke tenkt å ha noe i håret...men begynner å få litt lyst til å ha noen blomster i...? Men hva slags blomster er fine til en grønn nordlandsbunad da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snorkie Skrevet 28. september 2003 #13 Del Skrevet 28. september 2003 Jeg skal ha slør (kjøp sammen med kjolen) som er ca midt på ryggen (det er slep på kjolen). Skal ikke ha tiara, men får se om jeg skal ha perler eller blomster i håret :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 28. september 2003 #14 Del Skrevet 28. september 2003 Er det gjengs oppfatning at har man slep på kjolen, så skal sløret ikke var langt? Jeg har ganske langt slep på kjolen og synes at det er finest med slør som går litt utenfor slepet, men jeg synes det er skrekkelig dyrt med slike slør. Har derfor planer om å sy selv og da er det nok enklere med et kortere slør. Konklusjon ang slør: vet ikke, men skal ha. Har ikke planer om å ha tiara eller blomster i håret, selv om jeg fikk prinsesse-følelse av å ha tiara på . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå