Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

SÅ dere Vma på torsdag, fre, lør, søn?

noen av dere som har barn som så det?

SÅ dere starten? hva synes dere om at barna deres ser sånt! jeg fant det Madonna, britney og Christina A. gjorde var helt RÅTT jeg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg så det, og synes det Madonna, Britney og Christina gjorde var tåpelig. Det er bare en måte og få media oppmerksomhet på, og jeg synes det er idiotisk at de må strekke det så langt for å få den oppmerksomheten de ønsker. Små jenter på 7-8 år ser faktisk på Britney og Christina som idoler, hva slags forbilde er det??!

"Kom an, alle barn, klining og spesielt med jenter er GØY!!"

Helt unødvendig spør du meg. Alt skal dreie seg om sex hele tiden, det blir litt for mye synes jeg.

Greit nok, jeg skal innrømme at showet var litt kult, men det var alt.

Tåpelig måte å få oppmerksomhet på!

Skrevet
Jeg så det, og synes det Madonna, Britney og Christina gjorde var tåpelig. Det er bare en måte og få media oppmerksomhet på, og jeg synes det er idiotisk at de må strekke det så langt for å få den oppmerksomheten de ønsker. Små jenter på 7-8 år ser faktisk på Britney og Christina som idoler, hva slags forbilde er det??!

"Kom an, alle barn, klining og spesielt med jenter er GØY!!"

Helt unødvendig spør du meg. Alt skal dreie seg om sex hele tiden, det blir litt for mye synes jeg.

Greit nok, jeg skal innrømme at showet var litt kult, men det var alt.

Tåpelig måte å få oppmerksomhet på!

:enig:

Skrevet

Ja, jeg sa ikke at det ikke var tåpelig, for dumt er det jo, men det var jo litt komisk også da! :ler: (for de som har humor)

Det eminem gjorde med den dokka var i hverfall urkomisk! :hoho:

Skrevet

Jeg sa ikke at programmet var tåpelig, liker faktisk slike program ganske godt, men det med Madonna og co var tåpelig.

Gjest sexysadie
Skrevet

TÅPELIG OG TÅPELIG...

De har d jo bare gøy da.

Skrevet

Likevel, synes det er totalt unødvendig å holde på sånn på scenen når det faktisk er barn som ser opp til de og vil være som de. Det er det jeg mener, gøy kan de få lov og ha, men de bør tenke på hva slags aldersgruppe fansen deres er i.

Skrevet

madonna og co ville vel bare sjokkere..men de var 10 år for sent ute..

jenter som kliner er liksomikke så sjokkis lenger..

desutten var det vel ikke akkurat snakk om klining da

Gjest Adina Madeleine
Skrevet

Enig med Lurven. Hva var all ståheien om da? Som om dette var noe sjokkerende nytt. Nei, ærlig talt, for å sjokkerere må det nok langt sterkere saker til.

Adina M.

Gjest Anonymous
Skrevet

Mye bedre klining i "fucking åmål" men da var det jo kunstnerisk nødvendig da, her er det jo bare for å være kule..

digg

Skrevet

Det som sjokkerer meg mest i denne saken er at Madonna faktisk kan finne på å menge seg med disse talentløse bimbobertene..... :roll:

Skrevet
Det som sjokkerer meg mest i denne saken er at Madonna faktisk kan finne på å menge seg med disse talentløse bimbobertene..... :roll:

veeel

christinaer vel ikke helt talentløs..

hun erfaktisk flink tilå synge

Skrevet

Har ikke sett dette, jeg...

Har jeg gått veldig glipp av noe...??

Skrevet

Nå ble jeg nyskjerrig... :o

VMA er....?

Hvilken kanal går det på og når?

Skrevet

Madonna er kul. At hun fortsatt klarer å forarge og skape diskusjon sier mye om hennes forståelse av media og av hva folket vil ha - nemlig brød og sirkus! Synes det var dødskult innslag med Spears og Aguilera, og ungene våre har da ikke vondt av dette vel ?

Skrevet

personlig synsjeg madonna var mer sjokkis før..

Skrevet

Enig :o

Skrevet

*stønn* DUH!

den eneste som er en talentløs bimbo av de tre er Britney.

Skrevet

Er det noe jeg driter i, så er det Madonna og små-horene hennes!

Derimot synes jeg Chris Rock var glimrende!

(men jeg har nå stoooor sans for ham og, da....)

Skrevet
*stønn* DUH!

den eneste som er en talentløs bimbo av de tre er Britney.

enig i den jah

hu synger helt grønnforjævlig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...