Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2010 #21 Skrevet 26. oktober 2010 Jeg er nettopp blitt kvitt min beinhinnebetennelse. Ganske kjedelig i og med jeg er gruppeinstruktør. Holdt meg unna gruppetimer i 3 uker og fikk en tablettkur hos legen. Bestilte legetime med en gang jeg merket det og ble dermed kvitt det ganske fort. I mellomtiden har jeg trent styrke og spinning. Har også blitt annbefalt å svømme og å ikke bli kald på beina. Pass også på å kjøp riktige sko for din fot for å ikke belaste leggen.
Maneo Skrevet 27. oktober 2010 #22 Skrevet 27. oktober 2010 Nå er det ikke meninga å skremme deg her, men prøv alle mulige metoder for å bli kvitt dette! Jeg har hatt det kronisk siden 2004, og jeg kjenner det spesielt godt om vinteren. Jeg har lært meg å leve med det, men skulle gjerne vært foruten. Jeg fikk det pga. for mye jogging på asfalt, samt feil benstilling. Jeg fikk tablettkur, spesialsåler og timer hos fysioterapeut, samt akupunktur. Dette hjalp litt, men den kom tilbake. Da prøvde jeg trykkluftbehandling (?), men dette gjorde bare vondt og hjalp heller lite. Selvsagt tok jeg det også med ro når jeg fikk det, samt benyttet meg av tøyeøvelser, men det fikk det dessverre heller ikke til å forsvinne.. Håper du er heldigere!
Gjest Caroline Skrevet 6. desember 2010 #23 Skrevet 6. desember 2010 Du skal bruke både kalde og varme omslag, det er det som øker blodsirkulasjonen!! =)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå